Strategiile întreprinderilor româneşti
de Nora Codruţa Curta
Titlu apărut în colecția Ştiinţă şi Tehnică la Casa Cărţii de Ştiinţă
Descriere produs
Autoarea defineşte scopul acestei lucrări ca fiind acela de a crea un cadru conceptual care să permită tratarea turismului ca o industrie şi a pune la dispoziţia managerilor din firmele de turism nişte instrumente de lucru care să faciliteze desfăşurarea managementului strategic în firmă, procedând similar cu managerii firmelor industriale. Pe de altă parte, s-a urmărit să se pună în evidenţă nişte exemple care arată ce rezultate se pot obţine atunci când există un cadru conceptual bine delimitat din punctul de vedere al managementului strategic, iar instrumentele menţionate anterior sunt utilizate corespunzător.
Detalii produs
Autor: Nora Codruţa Curta
ISBN: 978-606-17-0298-5
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 284
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Casa Cărţii de Ştiinţă
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor