Descriere produs
Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase? Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui o poveste diferită.
Toti marketerii spun povesti! Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă îl ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei încălca limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor?
Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:
- Care e povestea ta?
- Vor crede în această poveste cei care au nevoie de ea?
- Este adevărată povestea ta?
Triburi (2015) ,
Sparge tiparele (2017) ,
Linchpin. Eşti de neînlocuit? (2018) ,
CD Audiobook Vaca mov. Transformă-ţi afacerea prin idei remarcabile (2019) ,
Asta înseamnă marketing (2019) ,
Practica. Livrează muncă creativă (2021) ,
Viitorul aparține companiilor mici (2022) ,
Cântecul relevanței (2023) ,
Hopul (2018) ,
Vaca mov. Transformă-ţi afacerea prin idei remarcabile (2019) ,
Detalii produs
Titlu original: All Marketers Are Liars
ISBN: 978-606-44-0815-0
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 168
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: adevăr, creativitate
Opinii editoriale
„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach și Mark Twain. Combină-le creierele și rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obții? Pe Seth Godin.”
Jay Levinson„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert în marketing și blogger de top. Este prețuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, iar eseurile și opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, cât și offline.”
Forbes