Hackingul creșterii economice
de Sean Ellis, Morgan Brown
Titlu apărut în colecția Cărţi Cheie la Curtea Veche
Descriere produs
Metoda propusă de cei doi experți, hackingul creșterii, e deopotrivă rezultatul a zeci de ani de practică în domeniul afacerilor și expresia unei gândiri ce trece dincolo de granițele marketingului tradițional, venind cu soluții accesibile și inovatoare.
Într-o lume a businessului dominată de competiția acerbă pentru atragerea unui număr cât mai mare de clienți, sunt esențiale creșterea rapidă a cotei de piață și dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis și Morgan Brown propun soluții pentru a transforma orice companie, indiferent de mărimea sau de specificul ei, într-una de succes, cu o poziție competitivă pe piață.
Nicio companie, indiferent de mărimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid în lipsa unei echipe responsabile cu creșterea. Însă pentru ca această echipă să dea rezultatele așteptate, ea trebuie să fie construită potrivit unui principiu fundamental, străin modului tradițional de organizare a companiilor: acela al colaborării interdepartamentale.
Lecția fundamentală a lui Ellis și Brown este aceea că, pentru a ohține o creștere rapidă și ireversibilă, trebuie să creăm echipe specifice, cu specialiăți din toate domeniile, capabili să lucreze împreună pentru același scop, cu deplină libertate de a testa și experimenta idei.
Cum să le vorbim copiilor astfel încât să ne asculte (2019) ,
Renunță la ceas (2021) ,
Dezarmarea narcisistului (2021) ,
Îndrăznește să conduci (2019) ,
Partenerul critic (2022) ,
Detalii produs
Titlu original: Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
ISBN: 978-606-44-0895-2
Copertă: Hardcover
Număr pagini: 496
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: succes
Opinii editoriale
„În peisajul tot mai haotic al businessului, în care poți pierde clienți cât ai clipi, iar piețele sunt perturbate în mod constant, identificarea soluțiilor de creștere este crucială pentru supraviețuire. Cartea de față le oferă companiilor o metodologie pentru dezvoltarea și optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-și crește cota de piață.”
Eric Ries„Nimic nu e mai important pentru o afacere decât să atragem utilizatori și clienți noi. Modul în care facem asta azi, când totul se desfășoară online, e total diferit de cum se proceda în trecut. Această carte vă învață cum să gândiți ca niște vânzători ai viitorului.”
Josh Elman„O carte extraordinară, care merită să stea printre cele mai importante lucrări despre dezvoltarea start-up-urilor.”
Jeff Bussgan, Harvard Business School„O lectură obligatorie pentru toți cei din lumea afacerilor.”
James Currier