TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Hackingul creșterii economice
Vezi
galerie

Hackingul creșterii economice

de Sean Ellis, Morgan Brown

Titlu apărut în colecția Cărţi Cheie la Curtea Veche

Id: #375406

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum își ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare
 

Descriere produs

Metoda propusă de cei doi experți, hackingul creșterii, e deopotrivă rezultatul a zeci de ani de practică în domeniul afacerilor și expresia unei gândiri ce trece dincolo de granițele marketingului tradițional, venind cu soluții accesibile și inovatoare.


Într-o lume a businessului dominată de competiția acerbă pentru atragerea unui număr cât mai mare de clienți, sunt esențiale creșterea rapidă a cotei de piață și dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis și Morgan Brown propun soluții pentru a transforma orice companie, indiferent de mărimea sau de specificul ei, într-una de succes, cu o poziție competitivă pe piață.

 

Nicio companie, indiferent de mărimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid în lipsa unei echipe responsabile cu creșterea. Însă pentru ca această echipă să dea rezultatele așteptate, ea trebuie să fie construită potrivit unui principiu fundamental, străin modului tradițional de organizare a companiilor: acela al colaborării interdepartamentale.

 

Lecția fundamentală a lui Ellis și Brown este aceea că, pentru a ohține o creștere rapidă și ireversibilă, trebuie să creăm echipe specifice, cu specialiăți din toate domeniile, capabili să lucreze împreună pentru același scop, cu deplină libertate de a testa și experimenta idei.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Sean Ellis, Morgan Brown

Traducător: Carmen Cuculescu

Data apariției: iulie 2021

Titlu original: Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success

ISBN: 978-606-44-0895-2

Copertă: Hardcover

Număr pagini: 496

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Curtea Veche

Teme: succes

 

Opinii editoriale

În peisajul tot mai haotic al businessului, în care poți pierde clienți cât ai clipi, iar piețele sunt perturbate în mod constant, identificarea soluțiilor de creștere este crucială pentru supraviețuire. Cartea de față le oferă companiilor o metodologie pentru dezvoltarea și optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-și crește cota de piață.

Eric Ries

Nimic nu e mai important pentru o afacere decât să atragem utilizatori și clienți noi. Modul în care facem asta azi, când totul se desfășoară online, e total diferit de cum se proceda în trecut. Această carte vă învață cum să gândiți ca niște vânzători ai viitorului.

Josh Elman

O carte extraordinară, care merită să stea printre cele mai importante lucrări despre dezvoltarea start-up-urilor.

Jeff Bussgan, Harvard Business School

O lectură obligatorie pentru toți cei din lumea afacerilor.

James Currier
 Sean Ellis
Sean Ellis
Autor

Sean Ellis este CEO și cofondator al GrowthHackers.com, site-ul numărul unu în c...

vezi autor
 Morgan Brown
Morgan Brown
Autor

Morgan Brown este expert în marketing cu o bogată experiență în domeniul start-u...

vezi autor