TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Manager contra curentului. Ce fac marii manageri altfel decât ceilalți (Ediția a II-a) AL-CGM-MCCCFM-14-N-001
Manager contra curentului. Ce fac marii manageri altfel decât ceilalți (Ediția a II-a)
Vezi
galerie

Manager contra curentului. Ce fac marii manageri altfel decât ceilalți (Ediția a II-a)

de Marcus Buckingham, Curt Goffman

Id: #238798

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Cei mai mari manageri din lume par să aiba prea puține lucruri in comun. Ei sunt diferiți ca sex, vârstă și rasă. Folosesc stiluri foarte diferite și au țeluri distincte. Și totuși, în ciuda diferențelor dintre ei, marii manageri au o trăsătură comuna: nu se feresc să încalce toate regulile considerate sacre de managementul tradițional. Ei nu cred că, beneficiind de o pregătire corespunzătoare, o persoană poate realiza orice și-ar propune. Nu încearcă să-i ajute pe oameni să-și depașească slăbiciunile. Nu iau în seamă deloc regula de aur. Dimpotriva, chiar au angajați favoriți. Această carte extraordinară explică de ce fac toate acestea. 

Marcus Buckingham și Curt Coffman de la Gallup Organization prezintă rezultatele remarcabile ale studiului aprofundat pe care l-au făcut asupra unor manageri aflați într-o mare diversitate de situații. Unii erau în poziții de top. Alții erau simpli supervizori. Unii lucrau în companii aflate pe lista Fortune 500, alții aveau funcții cheie în mici companii. Indiferent de poziția lor, managerii asupra cărora s-a concentrat studiul Gallup au fost invariabil cei care excelau în transformarea în performanță a talentului fiecarui angajat. Pe restrânsa piață a muncii de astăzi, companiile se întrec în a-i găsi și a-i păstra pe cei mai buni angajați, răsplătindu-i cu bani, beneficii, promovări și stagii de instruire. Dar aceste eforturi bine intenționate omit adesea esențialul. Cheia atragerii și păstrării angajaților talentați este managerul aflat în “prima linie”, adică în contact direct cu aceștia. Oricât de generos ar fi salariul și oricât de celebru stagiul de pregătire, o companie care duce lipsă de manageri “în prima linie” va avea de suferit.

Buckingham și Coffman explică modul în care cei mai buni manageri aleg un angajat mai degrabă în funcție de talent, decât în funcție de pricepere sau experiență; felul în care acești manageri definesc așteptările legate de fiecare angajat, stabilind mai degrabă rezultatele de atins, decât pașii de urmat; modul în care își motivează oamenii, stimulând punctele forte unice ale fiecăruia, în loc de a încerca să le amelioreze slăbiciunile și, în sfârșit, felul în care marii manageri sprijină dezvoltarea cuiva, ajutându-l să-și găsească locul potrivit, nu neaparat să urce pe treapta urmatoare a carierei. Și, poate cel mai important lucru este faptul că, din acest studiu care inițial a generat mii de întrebări diferite pentru a sonda opinia angajaților, au rezultat douăsprezece întrebări simple care reușesc să distingă departamentele cele mai puternice ale unei companii de restul departamentelor. Cartea de față este prima care prezintă acest fundamental instrument de măsurare și care demonstrează legatura între opiniile angajaților și productivitate, profit, satisfacția clienților și rata profitului.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Marcus Buckingham, Curt Goffman

Traducător: Florin Şlapac, Gabriela Inea

Data apariției: octombrie 2014

ISBN: 978-606-587-251-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 240

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Allfa

Teme: succes