Descriere produs
Excelența în afaceri, de Jim Collins, este o carte perenă, temele abordate în ea ajungând subiecte de studiu în cadrul programelor MBA. Este una dintre acele scrieri pe care managerii companiilor le citesc și le recitesc mereu, în ciuda trecerii timpului. Toate ideile prezentate reprezintă concluziile unei cercetări minuțioase, care a durat cinci ani, a peste 1400 de companii incluse în clasamentul Fortune 500. Acestea dezvăluie elementele-cheie ale construirii unei afaceri de succes, descriind modul în care doar 11 companii au reușit, de-a lungul timpului, să îndeplinească criteriile excelenței în afaceri.
În anul publicării, Excelența în afaceri a fost desemnată de BusinessWeek printre primele zece lucrări de afaceri din SUA. Apoi, s-a menținut mulți ani în topul celor mai bine vândute cărți de nonficțiune, realizat de New York Times, care nota: „În locul unor formule magice, Collins oferă un cadru concret pentru a înțelege de ce reușesc și de ce eșuează organizațiile. Având în vedere faptul că orice firmă are specificul său, valoarea cărților lui Collins nu e dată neapărat de răspunsurile identificate, cât de întrebările pe care le ridică – genul de întrebări pe care ar trebui să și le pună orice companie și orice manager.“
Drumul către excelență (2017) ,
Lumea antreprenoriatului 2.0 (2023) ,
Afaceri clădite să dureze (2018) ,
Viaţa mea. Autobiografie Lev Troţki (2015) ,
Sub o stea crudă (2015) ,
Cum să oprim îmbătrânirea (2019) ,
Horoscop 2020 (2020) ,
Cum să prinzi un spion. Arta contraspionajului (2020) ,
Dezvoltarea inteligenței emoționale (2022) ,
Serviciile secrete (2023) ,
Detalii produs
Titlu original: Good to Great
ISBN: 978-606-44-0033-8
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 352
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: succes
Opinii editoriale
„Jim Collins este, probabil, cel mai citit autor de literatură economică din lume.“
The Economist„Orice lider are multe de învățat din această carte, mai ales dacă ținem cont de faptul că doar 11 companii din 1 435 au reușit să se transforme din bune în excelente.”
Publishers Weekly