TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor PU-LIG-NRDCSR-11-N-001
În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor
Vezi
galerie

În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

de Lisa Gansky

Titlu apărut în colecția Co-lecţia de antreprenoriat la Publica

Id: #229094

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Afacerile tradiţionale urmează o formulă simplă: crearea unui produs sau a unui serviciu, vânzarea acestuia şi încasarea banilor. Însă în ultimii câţiva ani, a prins contur un model fundamental diferit – unul în care consumatorii au mai multe opţiuni, mai multe instrumente, mai multe informaţii şi mai multă forţă. Lisa Gansky, antreprenoare care face pionierat în domeniu, îl denumeşte „The Mesh” (Businessul „în reţea”), dezvăluindu-ne motivele pentru care acest model va domina în curând viitorul afacerilor.

Cartea vorbeşte despre o imensă oportunitate care a pus deja în mişcare afacerile recent înfiinţate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esenţial al noului val de comerţ bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea şi dezvoltarea comunităţilor.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimile instrumente de comunicare digitală, companiile „în reţea” schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate. Câteva exemple:

 > thredUP facilitează schimburile de haine pentru copii prin intermediul serviciilor de curierat.

> Kickstarter pune în legătură artiştii care au nevoie de finanţare cu mici sponsori, dornici să le acorde sprijinul necesar.

> Groupon exploatează puterea colectivă de cumpărare, oferind zilnic reduceri celor cinci milioane de abonaţi ai săi.

Companiile „în reţea” utilizează mijloacele de comunicare socială, reţelele wireless şi datele extrase din toate sursele disponibile, pentru a le furniza oamenilor bunuri şi servicii exact în momentul în care au nevoie de ele, fără povara şi cheltuielile pe care le presupune regimul de proprietate clasic. Gansky vă arată cum puteţi face o mulţime de bani, construind branduri credibile şi comunităţi puternice, ajutându-vă clienţii să cumpere mai puţin şi să utilizeze mai mult.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Lisa Gansky

Traducător: Mihaela Sofonea

Data apariției: martie 2011

Titlu original: The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing

ISBN: 978-973-1931-64-7

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 272

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

 

Opinii editoriale

Lisa Gansky anticipează oportunităţile latente şi vorbeşte despre un viitor care pare imposibil... până când îţi dai seama că e deja iminent.

Seth Godin, autor al cărţilor Ești de neînlocuit? şi Triburi

În reţea pune în lumină mutaţia radicală pe care a generat-o lumea noastră tot mai interconectată. Iar experienţa practică a autoarei întăreşte adevărul celor spuse. O lectură esenţială pentru toţi cei care activează în lumea afacerilor.

John Donahoe, CEO al companiei eBay

Această carte ne oferă o introducere actuală şi relevantă asupra realitaţii şi importanţei companilor „în reţea”, organizaţii care furnizează produse şi servicii prin intermediul sharing-ului, al implicării comunitariste şi în baza unei culturi a încrederii.

Craig Newmark, fondatorul reţelei Craigslist

Lisa Gansky susţine într-un mod convingător noua logică concurenţială a sharing-ului şi ne arată cum putem construi nu doar o companie, ci un întreg ecosistem de afaceri în jurul acestui concept.

Daniel H. Pink, autorul cărții Drive (Publica, 2011)

Cartea vă va obliga să luaţi notiţe, făcându-vă apoi să intraţi în acţiune.

Seth Godin, autor al cărţilor Ești de neînlocuit? şi Triburi