Descriere produs
Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei ridicate – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce ştie ştiinţa şi ceea ce face economia – şi cum această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.
A vinde e omenește (2013) ,
Când. Secretele științifice ale momentului perfect (2018) ,
O minte cu totul nouă (2019) ,
Puterea regretului (2022) ,
Steve Jobs (2013) ,
Triburi (2015) ,
Jeff Bezos şi epoca Amazon (2014) ,
Jony Ive. Geniul din spatele celor mai importante produse Apple (2014) ,
Strategia oceanului albastru (2015) ,
Pre-suasiune (2017) ,
Detalii produs
Opinii editoriale
„Ideile lui Pink merită să fie împărtășite. De fapt, grupurile corporatiste nu ar greşi dacă renunță, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiţi şi, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.”
Forbes„O lectură importantă... un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susţine o schimbare radicală a modului în care funcţionează economia.”
Kirkus„Aceste lecţii merită să fie învățate şi, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.”
Wall Street Journal„Pink transformă chiar și cel mai complicat studiu științific într-o lectură digerabilă — și, adesea, amuzantă — fără să-și piardă din forța de convingere.”
New York Post