Descriere produs
Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.
„De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.” – Ron Kaufman
Steve Jobs (2013) ,
A vinde e omenește (2013) ,
Ce contează acum. Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de nestăvilit (2013) ,
În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor (2013) ,
Oamenii talentaţi vor să fie liberi (2015) ,
De la Nadia până azi (2016) ,
Împreună este mai bine (2017) ,
Vassa și Noaptea (2017) ,
Asasinarea arhiducelui (2017) ,
Femeia din Orient Express (2018) ,
Detalii produs
Opinii editoriale
„Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă.”
Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului „Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe”„Am asistat la evoluția peisajului corporatist. Și am văzut că numeroase aspecte au rămas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arată cum putem evolua cu ajutorul cărții sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: să ne înălțăm și să ne ridicăm deasupra zilei de ieri.”
Warren Bennis, profesor de business, Universitatea California de Sud„Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă.”
Adrian Godstick şi Chester Elton, autorii bestsellerului „The Carrot Principle”„O carte care ar trebui să fie lectură obligatorie la şcoală. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o ţară întreagă. O carte care mie mi-a lărgit orizontul şi mi-a schimbat mentalitatea.”
Dragoş Anastasiu, Președinte Eurolines Group & TUI TravelCenter