Descriere produs
Deși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat. Am întâlnit mulți directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu același: nu aștepta ca o criză să provoace dorința de schimbare profundă și sistemică. Deși alunecarea către faliment, așa cum s-a întâmplat cu LEGO în anul 2003, îți ascute mintea, ea nu este nici necesară și nici de dorit. Inovația permanentă trebuie să fie un produs al capacității unei organizații de a învăța și de a se adapta condițiilor de pe piață.
Detalii produs
Autor: Bill Breen, David C. Robertson
ISBN: 9786068360676
Copertă: Paperback
Număr pagini: 384
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 120g/m
Editura: Publica
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor