TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Fundamentele managementului organizaţiei UN-IVO-FUNDMO-08-N-001
Fundamentele managementului organizaţiei
Vezi
galerie

Fundamentele managementului organizaţiei

de Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu

Id: #237780

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Prezenta lucrare, Fundamentle managementului organizaţiei, reuneşte fondul esenţial de cunoştinţe teoretice referitoare la managementul organizaţiei, absolut necesar înţelegerii şi parcticării unui management profesionist în toate tipurile de organizaţii. Volumul furnizează organizaţiilor, în special celor economice, suportul ştiinţific managerial pentru dezvoltarea unei funcţionale şi performante economii de piaţă în România, în concordanţă cu abordările şi practicile din Uniunea Europeană şi cu cerinţele trecerii la economia bazată pe cunoştinţe. Prin elaborarea sa, autorii au avut în vedere realizarea următoarelor obiective principale: - prezentarea fondului principal de cunoştinţe ce constituie conţinutul managementului profesionist al organizaţiei; - reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritate în managementul organizaţiei din România în condiţiile economiei moderne; - punerea la dispoziţia managerilor, întreprinzătorilor, specialiştilor şi studenţilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizaţiei; - facilitarea formării unei concepţii manageriale moderne la nivelul managerilor, întreprinzătorilor şi specialiştilor, necesară funcţionării şi dezvoltării de companii performante şi sustenabile, în contextul accelerării trecerii la economia bazată pe cunoştinţe; - formarea şi dezvoltarea de comportamente manageriale raţionale şi eficace la cei ce participă la procesele de management. Volumul este structurat în şapte capitole ce tratează problematica de bază a managementului: procesul, funcţiile şi principiile managementului, tipologia şi caracteristicile organizaţiei, întreprinzătorii şi managerii, mediul ambiant al organizaţiei, strategia şi politica organizaţiei, sistemul managerial şi subsistemele sale - decizional, informaţional, metodologic, structural-organizatoric şi de resurse umane -, cultura organizaţională, creativitatea şi managementul resurselor umane, managerii şi leadershipul. Acest volum reprezintă rezultatul unor importante acumulări şi eforturi realizate de cei doi autori în ultimele trei decenii, atât în ţară, cât şi în străinătate (SUA, Franţa, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerinţelor şi specificităţii întreprinderilor din România. Volumul este editat într-o concepţie şi un design corespunzătoare standardelor occidentale, care sunt de natură să faciliteze înţelegerea şi percepţia complexelor concepte şi abordări prezentate şi să contribuie la familiarizarea cititorilor din România cu modul de abordare şi know-how internaţional în acest domeniu. Principalii beneficiari ai lucrării sunt managerii şi întreprinzătorii, economiştii şi inginerii din societăţi comerciale, companii naţionale şi structuri ale administraţiei centrale şi locale. În egală măsură, volumul se adresează studenţilor din învăţământul economic, tehnic, juridic, psihosociologic şi informatic, care studiază ca disciplina de bază sau complementară managementul organizaţiei. Fireşte, autorii sunt conştienţi că, în ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfectă. În consecinţă, suntem receptivi la sugestiile şi observaţiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea ediţie. În final, aducem mulţumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrări ce corespunde unor stringente necesităţi ale întreprinderilor şi învăţământului universitar din România.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu

Data apariției: 2008

ISBN: 978-973-749-448-1

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 416

Limbă: Română

Dimensiuni: 20x28 cm

Hârtie: 120g/m

Editura: Universitară

 

Loc în topurile Cartepedia