Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale
de Klaus Werner, Hans Weiss
Descriere produs
Denumită de către mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizării", această "carte neagră" îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele.
Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.
Detalii produs
ISBN: 9789737140043
Copertă: Hardcover
Număr pagini: 448
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x21 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Aquila
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate