TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Change by design. Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația PU-TIB-CBDCTG-12-N-001
Change by design. Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația
Vezi
galerie

Change by design. Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația

de Tim Brown

Id: #228987

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Change by design este o călătorie prin câteva dintre stadiile importante ale gândirii specifice designului. Nu se dorește a fi un ghid de genul „cum să”, căci, în ultimă instanță, aceste abilități se deprind cel mai bine prin practică. Speranța mea este că voi reuși să furnizez un sistem de referință, care îl va ajuta pe cititor să identifice principiile și practicile caracteristice unei gândiri de tip design remarcabile. După cum sugerez în capitolul 6, gândirea-design înflorește într-o bogată cultură a artei povestirii și, în acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatând povești extrase din experiența IDEO, ca și a altor companii și organizații.”

Tim Brown

extinde
 

Detalii produs

Autor: Tim Brown

Traducător: Mihaela Sofonea

Data apariției: noiembrie 2012

Titlu original: Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

ISBN: 978-606-8360-19-5

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 288

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Opinii editoriale

E ca și cum ai lua lecții de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizația condusă de Tim Brown, IDEO, a câștigat mai multe premii pentru design inovativ decât orice altă companie din lume. Așa că, dacă doriți să fiți inovatori la locul de muncă, cel mai bine ar fi să învățați acest lucru de la un campion.

Chip Heath, autorul cărții Made to Stick

Tim Brown comunică ce are de spus printr-o combinație unică de profunzime, pragmatism și entuziasm. Evită capcana de a prezenta gândirea specifică designului drept un panaceu, concentrându-se în schimb pe evidențierea atât a punctelor slabe, cât și a celor forte.

New York Times

O carte extraordinară, în care Tim Brown argumentează de ce gândirea specifică designului trebuie să penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizații.

Gary Hamel, autorul cărții Ce contează acum (Publica, 2012)

Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înțeles că pentru a se ,,reinventa” trebuie să-și concentreze atenția asupra dimensiunii umane. În același mod, gândirea specifică designului, centrată pe experiența umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilității de a crea produse către generarea unei adevărate experiențe pentru utilizatori.

Christophe Weller, Managing Partner COS