Cum să livrezi fericire. Calea către profituri, pasiune și scop
de Tony Hsieh
Titlu apărut în colecția Co-lecţia de antreprenoriat la Publica
Descriere produs
În Cum să livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele.
Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum, prin a căuta să-i faci fericiţi pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit şi pe tine.
Sfârșitul banilor și viitorul civilizației (2019) ,
Totul despre scurtmetraj (2013) ,
Detalii produs
Titlu original: Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose
ISBN: 978-973-1931-72-2
Copertă: Paperback
Număr pagini: 264
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Opinii editoriale
"Această carte este amuzantă, autentică, interesantă şi foarte utilă. La fel cum e şi Tony."
Seth GodinTony Hsieh e un tip isteţ. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenţi şi mai preocupaţi lideri de afaceri ai epocii moderne. Această carte pătrunzătoare nu e doar o lectură plăcută. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creează în acelaşi timp valoare şi fericire.
Chip Conley, membru fondator şi CEO al Joie de Vivre Hospitality şi autor al cărţii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow