TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Comunicarea cu oamenii dificili CV-ROC-COMCOD-12-N-001
Comunicarea cu oamenii dificili
Vezi
galerie

Comunicarea cu oamenii dificili

de Roberta Cava

Titlu apărut în colecția Cărţi Cheie la Curtea Veche

Id: #208330

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi


Comunicarea cu oamenii dificili prezintă tehnici validate prin care să cooperăm mai bine cu colegii de muncă, în condiţii de stres şi nervozitate reduse şi încredere şi entuziasm crescute.

 

Sunt nervoşi, mânioşi, nerăbdători, impertinenţi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care ne e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, comunicarea cu ei ne oboseşte. Ne sunt şefi sau subordonaţi, dar şi prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli şi n-avem şanse să-i schimbăm. Care-i soluţia?

Roberta Cava ne propune să privim interacţiunea ca pe o stradă cu două sensuri. Să comunici eficient înseamnă să ai grijă ce vorbeşti. De obicei, suntem tentaţi să reacţionăm la fel, fie că avem de-a face cu oameni nervoşi, mânioşi sau impertinenţi, fără să ne dăm seama că, procedând aşa, ajungem să fim controlaţi de situaţia creată, şi nu s-o controlăm noi pe ea.

 

În comunicare avem o regulă de bază: nu există oameni dificili, există numai oameni cu care trebuie să învăţăm cum să ne purtăm. Autoarea acestei cărţi ne ajută să identificăm tipurile de persoane dificile, ne propune modalităţi de soluţionare a conflictelor şi ne arată cum să ne adaptăm stării de spirit a persoanelor din jur. Iar în final vom şti să ne rezolvăm conflictele cu aşa-zişii „oameni-problemă“. 

 

Tehnicile prezentate de autoare, parafrazarea, feedbackul, ascultarea, vorbirea, comunicarea nonverbală, ne vor ajuta să ne îmbunătăţim aptitudinile de interacţiune cu ceilalţi, iar identificarea diverselor tipuri de comportamente dificile ne va ajuta să folosim aceste tehnici în mod oportun, astfel încât să fim feriţi de neplăceri şi să ne bucurăm de linişte în fiecare zi în relaţiile noastre.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Roberta Cava

Traducător: Andreea Rosemarie Lutic

Data apariției: 2012

Titlu original: Dealing with difficult people. How to deal with nasty customers, demanding bosses, and annoying co-workers

ISBN: 978-606-588-293-5

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 304

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 120g/m

Editura: Curtea Veche

Teme: conflict

 

Loc în topurile Cartepedia

 

Din blogul Cartepedia

Andrei Pârva Andrei Pârva

,,Roberta Cava lucrează în domeniul resurselor umane din anul 1974. Aceasta deține companii de training în SUA, Australia și Canada și ține seminare cu tematici diferite în toate colțurile lumii, iar ce......“

citește mai mult
 

Opinii editoriale

Roberta expune pe îndelete diferite metode prin care să facem faţă situaţiilor problematice.

Geraldine Tan, Senior manager la Infocomm Development Authority, Singapore

Nu mi-a plăcut niciodată să discut afaceri la telefon cu clienţii dificili. Însă Roberta mi-a dat încredere să aplic sfaturile ei când trec prin asemenea situaţii.

Nazlin Bte Mohd Hilal, SingTel Communications
Roberta Cava
Roberta Cava
Autor

Roberta Cava lucrează în domeniul resurselor umane încă din 1974. Deţine compani...

vezi autor