Vorbim despre o lume care este și nu este Anglia secolului al XVII-lea, unde sunt aduse pentru prima dată o banană și un ananas, eveniment care nu este lipsit de reacția dezgustată a privitorilor, unde un băiețel este găsit pe marginea Tamisei de către bizara ființă hâdă, Femeia cu Câini, ca mai apoi să o părăsească pentru a explora lumea.
De un umor macabru, împletit cu fantezia lumilor, se dezice de ceea ce se consideră normă prin spectacolul jucat al cuvintelor. Sub tendințele halucinante, se disting, mai degrabă, tensiuni calculate după rețeta fizicii cuantice. Încarcerearea sexualității din timpul zilei contrastează cu orgiile din bordelul cu preoți homosexuali ce se petrec noaptea, dragostea devenind un virus care devastează orașe întregi.
Suntem în Anglia sau în locuri în care cuvintele oamenilor se așază deasupra clădirilor sau casele se mută în fiecare zi în alt loc, suntem în 1990 sau în timpul lui Cromwell. Legile de orice fel sunt insuficiente și, bineînțeles, încălcate și re-create. Grotescul și mizeria devin un spectacol insuportabil în familia celor Douăsprezece Prințese Dansatoare; în periplul său, Jordan căutând-o pe mezina dispărută.