Cărțulia lui Lois nu este revoluționară, gândirea sa de publicitar însă este! Copertele pentru Esquire pe care George le-a făcut au intrat în istorie și în Muzeul de Artă Modernă din New York. Campaniile sale umanitare au atras atenția mapamondului și au convins politicienii că au luat decizii greșite. Logo-urile lui Goerge au intrat în istorie (vezi Nickelodeon, de exemplu).
Cine-i George? Unii zic că-i Mad Men-ul original. George Lois e nebun. Își iubește cu nebunie munca. E acel gen de nebun care este în stare să se arunce în gol de la etajul trei ca să te convingă că produsul pe care l-a gândit pentru tine e cel mai potrivit pentru tine. Și dacă nu ești de acord cu asta, atunci nu mai are rost să trăiască. Nu este un nebun frumos, este un nebun periculos pentru că nebunia lui costă, dar e un nebun genial, care-ți poate ajuta firma să rămână în istorie. Cum să nu-ți placă astfel de nebuni? Cum să nu vrei să fii un astfel de nebun?