Oare ce s-ar întâmpla dacă viața oamenilor și istoria acestora ar fi scurte povești? Este Biblia o poveste? Sunt campaniile de marketing povești? Sunt brandurile pe care le vedem zi de zi, povești? Jonah Sachs ne spune că da. Tot ce se petrece în jurul nostru, cel puțin în acest secol, ține de povești. Și nu orice fel de povești, ci unele care trebuie să ne facă să aderăm la ceva, să credem în mituri, să credem în personaje, să evadăm în lumea lor. Așa sunt construiți oamenii și așa vor continua să trăiască – în jurul poveștilor. Doar că nu oricine spune o poveste, înseamnă că este și reală, sau că spune un adevăr, sau face o dreptate. Până și pentru aceste aspecte ne atrage atenție autorul. Avem în carte exemple care ne pot face să fim mai atenți la nuanțele poveștilor pe care le vedem zi de zi. De la o pereche de pantofi pe care o cumpărăm, până la ce fel de țigări fumăm, sau o campanie de imagine ce are în spate viața un sportiv de performanță, totul este POVESTE.