TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Paturi de împrumut

Prezentarea de pe coperta a patra a volumului promite cititorului o lectură abundentă în informaţii de ordin practic, multe metode de a se descurca şi de a obţine servicii cât mai bune şi atenţie deosebită din partea personalului hotelurilor pe care le vizitează. Însă cartea lui Jacob Tomsky este mai mult de atât. Este o carte care vorbeşte despre ce înseamnă un bun client, un bun manager, un “om al serviciilor”, despre importanţa şi beneficiile comportamentului civilizat şi binevoitor, despre puterea banilor şi pârghiile recunoştinţei, în cele din urmă despre lucrurile esenţiale care guvernează dedesubturile fiecărei afaceri, şi aceasta prin prisma angajatului care încearcă (poate nu întotdeauna condus de onestitate sau celelalte valori trâmbiţate surd de reclamele publicitare ale firmelor hoteliere) să-şi facă datoria. Tocmai pentru că nu se limitează la o expunere obiectivă, pentru că nu facem cunoştinţă doar cu viziunea profesionistului ci şi cu cea a omului, pentru că este în final povestea unei vieţi, volumul lui Tomsky va fi o lectură plăcută oricărui tip de cititor.

Comentarii

comments powered by Disqus

ARTICOLE SIMILARE

Picnic la marginea drumului Picnic la marginea drumului Picnic la marginea drumului Arkadi Strugațki
Tot ce știm este că Vizita a avut loc și singura dovadă (de necontestat, de altfel) a...
E greu să fii zeu E greu să fii zeu E greu să fii zeu Arkadi Strugațki
Anton e trimis ca observator pe o planetă a cărei societate a ajuns într-un...
Furnica electrică Furnica electrică Furnica electrică Philip K. Dick
Sunt convinsă că, cel puțin despre una din cele nouă povestiri adăpostite de volumul...
Dr. Bloodmoney Dr.  Bloodmoney Dr. Bloodmoney Philip K. Dick
Dr. Bloodmoney e, cu siguranță, cel mai hipnotic roman de Philip K. Dick pe care...
Sfîrșitul copilăriei Sfârşitul copilăriei Sfârşitul copilăriei Arthur C. Clarke
Ce-ar fi dacă, în sfîrșit, vecinii stelari pe care unii își doresc...