Prezentarea de pe coperta a patra a volumului promite cititorului o lectură abundentă în informaţii de ordin practic, multe metode de a se descurca şi de a obţine servicii cât mai bune şi atenţie deosebită din partea personalului hotelurilor pe care le vizitează. Însă cartea lui Jacob Tomsky este mai mult de atât. Este o carte care vorbeşte despre ce înseamnă un bun client, un bun manager, un “om al serviciilor”, despre importanţa şi beneficiile comportamentului civilizat şi binevoitor, despre puterea banilor şi pârghiile recunoştinţei, în cele din urmă despre lucrurile esenţiale care guvernează dedesubturile fiecărei afaceri, şi aceasta prin prisma angajatului care încearcă (poate nu întotdeauna condus de onestitate sau celelalte valori trâmbiţate surd de reclamele publicitare ale firmelor hoteliere) să-şi facă datoria. Tocmai pentru că nu se limitează la o expunere obiectivă, pentru că nu facem cunoştinţă doar cu viziunea profesionistului ci şi cu cea a omului, pentru că este în final povestea unei vieţi, volumul lui Tomsky va fi o lectură plăcută oricărui tip de cititor.