Cei mai mulți oameni de afaceri intră în această horă având ca principal scop îmbogățirea rapidă. Unora le iese, altora nu. Dar majoritatea se aleg cu plaga sufletească de a fi dificil de convertit la uman. Exista totuși și o soluție pentru a fi om de afaceri sau antreprenor fără a-ți pierde mințile sau sufletul: să te lansezi în business punând pe primul plan cultivarea propriei pasiuni și dorința de a ajunge mai întâi la inimile clienților și abia mai apoi la... buzunarul lor.
În această cărțulie, subintitulată: „40 de lecții pentru un altfel de antreprenoriat”, Derek Siver ne împărtășește experiența sa ca antreprenor, la care s-a înhămat de fapt din postura de muzician și pasionat de muzică. Textul se caracterizează prin exces de sinceritate și empatie generală. Și tocmai prin aceasta devine accesibil inclusiv celor ce nu s-au gândit niciodată la mediul de afaceri (vezi cazul de față), trezind chiar în ei simțul antreprenoriatului.
Este o lectură ușoară și rapidă. Nu este un rețetar universal valabil pentru reușita în afaceri. Dar este în primul rând o lecție de viață și mai apoi un prim pas spre înțelegerea fascinantei lumi a business-ului.