TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei

Edituri \ Trei
Vezi toate produsele

Trei Vezi toate produsele

Editura TREI a apărut la jumătatea deceniului '90, într-o perioadă în care piaţa editorială românească de-abia se dezmorţea, încercând să se reabiliteze după lunga penurie de carte din perioada comunistă.

Iniţiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliză la Facultatea de Filosofie şi Silviu Dragomir, proaspăt absolvent al acestei facultăţi, veneau dintr-o zonă culturală care fusese afectată în modul cel mai grav de ideologie şi interdicţie. Şi-au propus să publice psihanaliză, un gen de carte aproape inexistent până în acel moment în România. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliză" a editurii devenind o autoritate în domeniu şi oferind cititorilor români, în premieră, ediţii complete ale operelor lui S. Freud şi C. G. Jung, mai întâi, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc.

Acesta a fost doar începutul. Pe măsură ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academică, psihologie practică, eseu), s-a dezvoltat şi un departament de ficţiune, bazându-se iniţial pe o selecţie de romane cu tentă psihologică, strâns legată de specificul editurii, după care aria tematică s-a diversificat.

Din 2007, TREI a devenit un grup editorial care include alte două edituri:

-- Pandora M, editură ce publică "Funky Fiction": o literatură contemporană cu şi despre atitudini rebele, nonconformiste, provocatoare. Număr anual de titluri: 12
-- Lifestyle: cărţi care îţi "amenajează" timpul liber şi viaţa practică; cărţi despre rafinamente culinare, vinuri de soi, amenajări interioare, întreţinere corporală şi bunăstare cotidiană.

Grupul editorial TREI, număr de titluri publicate:
- 2006: 45 de titluri
- 2007: 60 de titluri
- 2008: 100 de titluri