logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 12,67 lei
-15%14,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Smart retail. Magazinul tău - un fenomen al vânzărilor

Richard Hammond
În stoc
PREȚ: 12,67 lei
-15%14,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: All pentru întreprinzători
 Vanzarile en detail sunt minunate. Sunt imediate, incitante, riscante si de-a dreptul dure. A conduce un magazin va intra în sange. Dar,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-571-753-7
Dimensiuni: 15x21 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

 Vanzarile en detail sunt minunate. Sunt imediate, incitante, riscante si de-a dreptul dure. A conduce un magazin va intra în sange. Dar, cu toate ca vanzarile en detail sunt recunoscute pentru ca au salvat economii întregi, ele sunt, probabil, si cea mai putin înteleasa dintre practicile de afaceri.Aceasta este prima carte practica despre "cum sa..." in domeniul vanzarilor cu amanuntul. Ea dezvaluie elementele cheie care ii separa pe detailistii minunati de cei obisnuiti, echipele fantastice de cele mediocre si povestile de succes ale afacerilor de prim rang, de acelea care se lupta inca sa depaseasca planul secund. Cuprinzand totul, de la cum ia nastere experienta din interiorul magazinului pana la intelegerea clientului si de la strategiile de promovare pana la modul cum pot fi creata echipe energice si motivate, aceasta este cartea care va va "echipa" managerii de magazin, membrii ambitiosi ai echipei, intr-adevar, pe oricine vinde clientilor, cu idei practice castigatoare si strategii de succes.

Data apariției: august 2007
Editura: Allfa
Titlu original: Winning ideas and strategies from the most successful retailers in the world
Pagini: 176
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, antreprenori, întreprinzători, business
  • Richard Hammond Richard Hammond - Autor
    Richard Hammond îndrăgește mașinile și știința și este un foarte cunoscut prezentator de emisiuni TV pe subiecte foarte diverse, cum ar fi animalele și vremea. Emisiunile sale Top Gear și Brainiac s-au bucurat de un succes remarcabil.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Julian Richer, Presedinte si Fondator al Richer Sounds
"Aceasta carte este plina de sfaturi practice, care fac conducerea corecta a unui magazin putin mai usoara".
Allan Leighton, Presedinte Royal Mail (Fost CEO, Asda)
"O carte despre cum se face totul".

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus