logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii

Nicolas Caron
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1019-8
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata? Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere si tehnici de persuadare, insotite de numeroase exemple concrete. Indiferent daca lucrati pe cont propriu sau sinteti managerul unei echipe de vinzari, veti reusi sa incheiati contracte chiar si cu cei mai pretentiosi clienti.

Cuprins extins:
De ce sint clientii atit de greu de convins?
Cum sa va consolidati relatiile
Cum sa va adaptati strategia privind intrevederile
Vinzarea de solutii
Stapinirea tehnicilor de adresare a intrebarilor
Cum sa va influentati interlocutorii
Cum sa contracarati obiectiile
Cum sa va faceti acceptat pretul
Cum sa grabiti incheierea vinzarii
Un plan pentru intrevederile dificile
Cum sa va puneti in valoare potentialul
Autor: Nicolas Caron
Traducător: Gabriela Sandu
Data apariției: 2008
Editura: Polirom
Titlu original: Vendre aux clients difficiles: Les clés de la persuasion
Pagini: 384
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, vânzări, tehnici de negociere, client, fidelizare, persuasiune, strategii, ofertă
  • Nicolas Caron - Autor
    Nicolas Caron are o diploma in comert international si a lucrat ca responsabil de vinzari in mai multe firme de servicii si consultanta. Este director asociat al cabinetului Halifax Consulting, una dintre cele mai importante firme franceze din domeniul consultantei comerciale. A mai publicat: Demotiver a coup sur. Les embrouilles de Demotivator (2003), Les Tableaux de bord de la fonction commerciale (2006).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

16 august 2008, emisiunea Dosarele psi, Radio Romania Cultural - Victor Popescu
"De vreme ce cumparatorii sunt tot mai bine informati, aflind de pe internet tot ce se poate despre produs, concurenta si opiniile expertilor, Caron, specialist in comert international, crede ca e nevoie de o intarire a tehnicilor de persuasiune. Si totul pleaca de la vinzatorul care trebuie sa apara ca un veritabil expert."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus