logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Practica merchandisingului Spaţiul de vînzări. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vînzare

Dominique Mouton, Gauderique Paris
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1451-6
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.

Cuprins extins:
Merchandisingul si trade marketingul
Stabilirea punctelor de vinzare
Analiza suprafetei de vinzare
Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti
Analiza rentabilitatii
Selectia marcilor si a produselor
Aranjarea produselor pe raft
Autor: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Traducător: Eliza Galan
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: Pratique du merchandising: Espace de vente, offre produits, communication sur le lieu de vente
Pagini: 328
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, vânzări, merchandising, puncte de vânzare, flux de clienţi, rentabilitate, raion, optimizarea spaţiului
  • Gauderique Paris
    Autor
    Dominique Mouton - Autor
    Dominique Mouton, absolvent al European Business School, Paris, inginer in merchandising, este consultant in merchandising si concepte punct de vinzare de peste 25 de ani, cofondator si director asociat la Mathema Partners, firma de consultanta in merchandising design. A mai publicat: Merchandising Strategique (1989).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Dominique Mouton
    Autor
    Gauderique Paris - Autor
    Gauderique Paris, absolvent al Ecole Superieure de Commerce et de Marketing, Paris, este unul dintre initiatorii trade marketingului in Franta si are o bogata experienta profesionala in marketingul locurilor de vinzare. A fost director de clientela pe comunicare publi-promotionala al retelei Carrefour France. De asemenea, este cofondator, director asociat si manager la Mathema Partners.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus