logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,11 lei
-15%36,61 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate

Chris Anderson
În stoc
PREȚ: 31,11 lei
-15%36,61 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Profit
Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul! Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-669-731-9
EAN-16: 978973669731
Dimensiuni: 15x23,5 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!

Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.

Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.

Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie  s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.

Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.

Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.

Autor: Chris Anderson
Traducător: Marius Chitoşcă
Data apariției: 2009
Editura: Curtea Veche
Titlu original: The Long Tail: Why the future of business is selling less of more
Pagini: 328
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
economie, business, piețe virtuale, internet, social media, consumatori, cerere, diversificare, nișe de piață, profit
  • Chris Anderson - Autor
    Chris Anderson este redactor-şef al revistei Wired. Înainte de a prelua această funcţie, a lucrat pentru publicaţia The Economist, la Londra, Hong Kong şi New York. Şi-a început cariera în redacţiile a două importante reviste de ştiinţă — Science şi Nature.Deţine o diplomă în fizică, obţinută la Universitatea George Washington, şi a studiat mecanica cuantică şi jurnalismul ştiinţific la...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

James Surowiecki, autorul cărţii The Wisdom of Crowds
„Coada lungă reuşeşte o rară performanţă: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpărării şi vânzării — şi ne face să ne gândim la acesta într-o manieră complet nouă. Este o carte remarcabil de inteligentă şi o perspectivă înviorător de optimistă asupra noilor reguli ale lumii în care fiecare poate găsi ceva diferit de care să se bucure.”
Terry Semel, CEO, Yahoo
„Tehnologia şi Internetul fac lumea mai mică şi mai interconectată. Coada lungă este prima carte care explică riguros cum abilitatea de a aborda pieţele de nişă creează mari oportunităţi.”
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„Eu îl situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeaşi treaptă cu Malcolm Gladwell şi Clayton M. Christensen, considerând că aceasta este una dintre cele mai importante lucrări de filozofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus