logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum să vinzi un elefant albastru. Află ce-şi doresc cu adevărat consumatorii (ediția Capital)

Alex Gofman, Howard R. Moskowitz
Colecții/Serii: Capital
Produsele cu adevărat speciale şi succesul de lungă durară nu se obţin cu ajutorul focus grupurilor! Iar dacă te bazezi, pur şi simplu, pe...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-588-310-9
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Produsele cu adevărat speciale şi succesul de lungă durară nu se obţin cu ajutorul focus grupurilor! Iar dacă te bazezi, pur şi simplu, pe încercări sau pe noroc, vei avea mai multe de pierdut decât de câştigat. Acum există o soluţie: RDE, primul proces experimental sistematizat, disciplinat şi destinat obţinerii soluţiilor.

În cartea Cum să vinzi un elefant albastru, inventatorii procesului RDE demonstrează felul în care crearea, testarea şi modificarea sistematică a ideilor, produselor şi serviciilor duce la descoperirea de oferte de care cumpărătorii vor fi foarte interesaţi... chiar dacă aceştia nu pot identifica nevoile pe care le au şi, cu atât mai puţin, soluţiile pentru rezolvarea acestora.

• Descoperă „felul în care funcţionează lucrurile“ pe piaţa ta

• Scoate la iveală regulile secrete care stau la baza următorului tău produs de success

• Creează prototipuri care răspund rapid la întrebările corecte

• Obţine adevărurile pe care clienţii tăi nu ştiu cum să ţi le spună

• Utilizează instrumente automatizate pentru a eficientiza întregul process

• Eficientizează-ţi activitatea de cercetare şi obţine răspunsuri concrete în doar câteva zile

• Extinde procesul RDE în întreaga întreprindere

• De la promovare la comunicare corporatistă şi la comportament investiţional

 

 

 

 

Autor: Alex Gofman, Howard R. Moskowitz
Traducător: Cătălin Georgescu
Data apariției: 2012
Editura: Curtea Veche
Titlu original: Selling Blue Elephants: How to Make Great Products That People Want Before They Even Know They What Want Them
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
business, vânzări, retail, marketing, cercetare de piață, consumatori, cerere, nevoi, public-țintă, ofertă, RDE
  • Howard R. Moskowitz
    Autor
    Alex Gofman - Autor
    Alex Gofman este vicepreşedinte şi CTO la Moskowitz Jacobs Inc. A coordonat dezvoltarea noilor tehnologii, algoritmi şi aplicaţii software odată cu venirea sa în această companie, în 1992. Gofman deţine o diplomă MS în informatică de la Universitatea Naţională Tehnică din Doneţk, Ucraina, absolvită summa cum laude, în 1981.Gofman a lucrat în companii internaţionale din domeniul tehnologie şi software-ului, din...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Alex Gofman
    Autor
    Howard R. Moskowitz - Autor
    Howard Moskowitz este preşedintele şi CEO al Moskowitz Jacobs Inc., firmă pe care a fondat-o în 1981. Dr. Moskowitz este atât psiholog experimental de renume în sfera psihofizicii, cât şi inventator în domeniul tehnologiilor de cercetare a pieţei. A absolvit Harvard University în 1969 şi deţine un doctorat în psihologia experimentală, obţinut la aceeaşi universitate. Anterior, a absolvit Queens College...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus