logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 29,76 lei
-7%32 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Noua eră a vechilor media

Raluca Buturoiu
În stoc
PREȚ: 29,76 lei
-7%32 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
O analiză științifică riguroasă despre efectele pe care media tradiționale le au asupra publicului tânăr, într-o era dominată nu...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-548-5
Dimensiuni: 16x23 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

O analiză științifică riguroasă despre efectele pe care media tradiționale le au asupra publicului tânăr, într-o era dominată nu numai de prezența noilor media, dar și de ascensiunea și succesul lor teribil.

Analiza efectelor media reprezintă o preocupare care nu se limitează la o zonă de cercetări de nișă, ci atrage la nivelul societății în ansamblu. Dacă până de curând atenția era concentrată asupra rolului pe care îl au media tradiționale în formarea de opinii, de atitudini și chiar în modelarea și schimbarea comportamentului, acum asistăm la o inversare a polilor de interes și influență. În prezent, observăm o ascensiune continuă și un succes teribil al noilor media. Astfel, concepută tocmai la graniță dintre declinul formelor media tradiționale și ascensiunea noilor media, lucrarea demonstrează, cu dovezi fundamentate științific, că era vechilor media nu numai că nu s-a încheiat, dar nici nu se apropie de final.

Autor: Raluca Buturoiu
Data apariției: iulie 2016
Editura: Comunicare.ro
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
știință, tehnică, mass-media

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus