logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 48,36 lei
-7%52 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ajutorul strategic pentru elevii cu dificultăţi şcolare

Pierre Vianin
În stoc
PREȚ: 48,36 lei
-7%52 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Educaţie
Demersul cognitiv propus în această carte este unul dintre cele mai fecunde în sprijinirea copiilor cu dificultăţi şcolare. El...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8244-17-4
Dimensiuni: 16,5x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Demersul cognitiv propus în această carte este unul dintre cele mai fecunde în sprijinirea copiilor cu dificultăţi şcolare. El permite tuturor elevilor să-şi îmbunătăţească performanţele şcolare şi arată cum ar putea elevii să fie mult mai eficienţi în îndeletnicirea lor de elevi, dacă ar utiliza procedurile bune de învăţare.
Prima parte a cărţii, susţinută cu numeroase exemple, prezintă un model funcţional cognitiv. A doua parte abordează demersurile strategice de învăţare în lectură, scriere şi matematică.
Extrem de utilă, atât pentru cadrele didactice, cât şi pentru părinţi, cartea demonstrează cum, dezvoltând strategiile de gândire ale elevilor, prin conţinuturi disciplinare specifice, putem reuşi să remediem o mare parte din deficitele de învăţare, cele mai multe deficienţe rezultând nu din absenţa instrumentelor, ci din proasta lor utilizare. Degeaba ai instrumente, dacă nu le ştii folosi. Degeaba ai capacitate de memorare, de pildă, dacă nu ştii ce este important şi, ca atare, trebuie memorat, şi ce nu; când să memorezi mecanic şi când să memorezi inferenţial; ce limite ai pentru a memora; ce strategie de memorare este cea mai eficientă pentru cutare conţinut curricular. Prin urmare, în deficienţele de învăţare, nu atât instrumentele cognitive sunt problema, cât proasta lor utilizare.
Cartea se impune ca o lectură fundamentală pentru profesori şi părinţi, pentru toţi aceia care sunt cu adevărat interesaţi să optimizeze învăţarea prin metode valide ştiinţific şi verificate practic.

Autor: Pierre Vianin
Traducător: Livia Titieni
Prefaţator: Mircea Miclea
Data apariției: 2011
Editura: ASCR
Pagini: 407
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologia copilului, educație, performanță școlară, integrare
  • Mircea Miclea - Prefaţator
    Mircea Miclea (n. 8 noiembrie 1963) este profesor al Universitatii „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, titular la disciplinele „Psihologie cognitiva” si „Modificari cognitiv-comportamentale”, director fondator al revistei Cognitie, Creier, Comportament, presedintele Asociatiei de Stiinte Cognitive din Romania, membru afiliat al Asociatiei Americane de Psihologie, al Societatii Europene de Psihologie Cognitiva si al Consiliului International al Psihologilor....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus