TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Manual de branding VE-WAO-MANUDB-09-N-001
Manual de branding
Vezi
galerie

Manual de branding

de Wally Olins

Titlu apărut în colecția Comunicare la Vellant

Id: #220609

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.

Rezultat al experienţei acumulate de Olins şi de colegii săi de la Saffron, cartea mizează pe dimensiunea practică a activităţii de branding: prezintă idei şi metodologii care provin din practica lor curentă şi are, în acelasi timp, un scop practic, explicând pe inţelesul oricui ce este şi cum funcţionează brandingul. Este adresată în primul rând celor care vor să construiască un brand, dar nu ştiu de unde să inceapă şi cum să pună în practică teoriile legate de branding. Dar nu numai antreprenorii sunt vizaţi aici. Manualul furnizează o sursă de inspiraţie studenţilor la economie, design, comunicare şi tuturor celor interesaţi de branding şi de mecanismele sale mai puţin vizibile publicului. Este un ghid de tipul do-it-yourself, care îl ajută pe cititor, fie el manager sau student, să înţeleagă rolulul fiecărei acţiuni de branding în cadrul mai larg al construcţiei unui brand.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Wally Olins

Traducător: Ovidiu Miron

Data apariției: 2009

Titlu original: The Brand Handbook

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 112

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 120g/m

Editura: Vellant

Wally Olins
Wally Olins
Autor

Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personali...

vezi autor