TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate PO-CUL-PERRIR-03-N-001
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Vezi
galerie

Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate

de Charles U. Larson

Titlu apărut în colecția Collegium la Polirom

Id: #208018

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Pe fondul exploziei informaționale, tehnologice și comunicaționale, acest veritabil curs își propune  ne formeze în calitate de receptori responsabili și critici ai mesajelor persuasive, dar și  ne ajute  fim eficienți când încercăm  îi persuadăm pe ceilalți. Volumul se adresează studenților și celor care lucrează în domeniul relațiilor publice, al publicitățîi sau în mass-media, furnizandu-le nu doar instrumente eficiente de analiză a strategiilor și tehnicilor persuasiunii moderne, ci și o gama variată de exemple interesante din mediul american, mai puțîn cunoscute, poate, publicului românesc.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Charles U. Larson

Traducător: Odette Arhip

Data apariției: 2003

Titlu original: Persuasion and Responsibility: Reception and Responsibility

ISBN: 9789736839498

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 504

Limbă: Română

Dimensiuni: 16x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Polirom