Managementul comunicării în situaţii de criză
de George David, Ion Chiciudean
Titlu apărut în colecția Cursuri universitare la Comunicare.ro
Descriere produs
Lucrarea de față își propune să ofere o perspectivă aprofundată asupra rolului și necesității managementului în comunicarea de criză, ducând astfel pe un palier nou abordările deja publicate în volumul Gestionarea crizelor de imagine.
Managementul comunicării în situații de criză se adresează în primul rând studenților din învățământul masteral, precum și celor din învățământul universitar care doresc să aprofundeze aspecte legate de comunicarea de criză. În al doilea rând, cartea este utilă specialiștilor în relații publice care au responsabilități în managementul crizelor și care vor găsi aici un set de instrumente ce pot fi utilizate în astfel de situații. În fine, cititorul obișnuit va putea descoperi și înțelege atât complexitatea proceselor comunicaționale pe care trebuie să le gestioneze organizațiile care se confruntă cu situații de criză, cât și trăsăturile specifice comunicării în astfel de circumstanțe.
Detalii produs
Autor: George David, Ion Chiciudean
ISBN: 978-973-711-317-7
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 208
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate