Eficienţa în relaţiile publice
de Ralf Leinemann, Elena Baikalţeva
Titlu apărut în colecția Imagine, strategie, media la Comunicare.ro
Descriere produs
Ralf Leinemann are o experiență de peste 15 ani în domeniul relațiilor publice internaționale, al marketingului și al dezvoltării comerciale din cadrul industriei high-tech. În prezent, este director de comunicare pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa al Imaging and Printing Group din cadrul companiei Hewlett-Packard.
Elena Baikalteva este director de relații publice și comunicare al companiei Advanced Micro Devices (AMD) - filiala din Moscova. Are o experiență de opt ani în funcții din domeniul comunicării, lucrînd pentru companii internaționale de high-tech precum Hewlett-Packard și AMD. Are o vastă experiență în administrarea campaniilor integrate de marketing și în integrarea proiectelor internaționale și regionale de PR la diferite niveluri.
„Există două domenii profesionale pe care aproape fiecare manager din compania dumneavoastră consideră că le cunoaște la fel de bine ca și profesioniștii: resursele umane și relațiile publice. De aceea, va fi necesar să demonstrați care este contribuția suplimentară pe care o aduce activitatea dumneavoastră și să încercați, din cînd în cînd, să schimbați părerile oamenilor în legătură cu ceea ce este corect și ceea ce este greșit în strategia de PR a companiei. Fundamentul ideal pentru aceste discuții este reprezentat de fapte bazate pe analize amănunțite ale mass media.”
Enciclopedia medicală a familiei (2013) ,
Cabaret (2013) ,
Viaţa în armonie (2023) ,
Detalii produs
Autor: Ralf Leinemann, Elena Baikalţeva
Traducător: Andreea Dumitru
Prefaţator: Remus Pricopie
Titlu original: Media Relations Measurement. Determinin the Value of PR to Your Company’s Succes
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 182
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Teme: identitate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate