logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 71,63 lei
-7%77,02 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Managementul calităţii serviciilor şi ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri

Stere Stavrositu
În stoc
PREȚ: 71,63 lei
-7%77,02 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienţă de şase decenii în alimentaţia publică, analizează aspectele specifice...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-4052-2
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienţă de şase decenii în alimentaţia publică, analizează aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea şi compartimentarea unei unităţi, primirea şi servirea consumatorilor, până la igienă sau controlul calităţii.

Prezentările teoretice sunt completate de secţiuni cu caracter practic: 400 de reţete de preparate servite în mod obişnuit în restaurante, un glosar de termeni de specialitate şi un set de schiţe tehnice şi fotografii ce ilustrează compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare şi modurile de prezentare şi servire a băuturilor şi preparatelor.

Lucrarea poate fi consultată atât de studenţii de la facultăţile de alimentaţie publică şi turism, elevii de la colegiile economice, profesori şi formatori, cât şi de managerii de hoteluri şi restaurante sau de personalul din domeniu.

Autor: Stere Stavrositu
Data apariției: 2014
Editura: Polirom
Pagini: 584
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
servicii, restaurant, hotel, bucătărie, alimentație publică

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus