logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,96 lei
-7%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Realități sociale mediate. Reprezentări sociale ale românilor în presa scrisă franceză

Andreea Alina Mogoș
În stoc
PREȚ: 8,96 lei
-7%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
“Procedeul riguros și imaginativ de analiză a discursurilor politice este o dovadă că ne aflăm în fața unei cercetătoare mature,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-726-808-2
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

“Procedeul riguros și imaginativ de analiză a discursurilor politice este o dovadă că ne aflăm în fața unei cercetătoare mature, care a ajuns în faza de a crea noi piste de cercetare și de modele euristice. Originalitatea autoarei un se rezumă la teorie, ci se întinde și pe terenul metodologiei. Acolo unde teoría și, în special, analiza discursului, au adus modele abstracte, care au uneori o consistență proprie, Andreea Alina Mogoș ne propune o metodologie foarte clară și concepte operaționale. Obsesia exhaustivității este vizibilă prin dimensiunea impresionantă a bibliografiei interdisciplinare, pe care o integrează în mod critic, și prin calitatea selecției autorilor care au adus contribuții esențiale în domeniu. Sintetizând, ne aflăm în fața unei munci de cercetare de importanță excepțională pentru domeniul sociologiei, care a atins cel mai înalt nivel în cercetarea sociologică. Cred că o serie întreagă de piste deschise și încă neexploatate vor constitui materia viitorului program de cercetare al autoarei.”

Vasile Sebastian Dâncu

Autor: Andreea Alina Mogoș
Data apariției: 2013
Editura: Limes
Pagini: 218
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
științe umaniste, social, mass media

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus