logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,96 lei
-7%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Programarea jocurilor în Visual Basic (CD inclus)

Jonathan S. Harbour
În stoc
PREȚ: 8,96 lei
-7%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Pregatiti-va sa creati primul vostru joc RPG in 2D complet, utilizand Visual Basic 6.6. Daca aveti experienta in folosirea limbajului Visual Basic,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-7881-09-5
Dimensiuni: 18x23 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Pregatiti-va sa creati primul vostru joc RPG in 2D complet, utilizand Visual Basic 6.6. Daca aveti experienta in folosirea limbajului Visual Basic, atunci detineti deja aptitudinile necesare. Veti invata, pas cu pas, cum sa construiti fiecare parte a unui joc RPG, folosind componente DirectX ca Direct3DR. Pe masura ce veti parcurge cartea, veti scrie programe scurte pentru a demonstra principalele subiecte din fiecare capitol. Plonjati in lumea incitanta a programarii de jocuri, invatati cum sa scrieti cod si sa preluati controlul creativ asupra felului in care opereaza jocul vostru. Lasati frau liber imaginatiei, creand aventuri noi si uluitoare!

Invatati cum sa proiectati si programati un RPG, de la desenele conceptuale pana la codul sursa. Veti vedea cum sunt realizate jocurile profesioniste, utilizand instrumente ca Mappy pentru editare de niveluri si Pro Motion pentru animatie. Cartea aceasta explica felul in care sa creati un engine de joc cu derulare bazata pe tile-uri, sa folositi animatii complexe de sprite-uri si sa efectuati detectie de coliziune, aducand la viata lumea jocului si personajele.

Ce se afla pe CD-ROM:

  • Sprite-urile animate si tile-urile prezentate in carte
  • DirectX SDK pentru Visual Basic
  • Mappy un program de editare de niveluri
  • Codul sursa din carte

Jonathan S. Harbour este de multi ani jucator pasionat si programator si detine o diploma in Computer Informational Systems. A scris mai multe carti despre subiectul programarii jocurilor, printre care Pocket PC Game Programming, Microsoft Visual Basic Game Programming with DirectXR, Microsoft Visual Basic. Net Programming for the Absolute Beginner, Beginner's Guide to DarkBASIC Game Programming si Game Programming All In One, 2nd Edition. El mentine un site Web dedicat programarii jocurilor la adresa www.jharbour.com.

Autor: Jonathan S. Harbour
Data apariției: 2006
Pagini: 368
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
jocuri, basic, programare, cod, scriere

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus