logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,04 lei
-7%26,92 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Introducere în SPSS pentru cercetarea socială şi de piaţă

Marian Vasile
În stoc
PREȚ: 25,04 lei
-7%26,92 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Volumul oferă profesioniştilor din domeniul sociologiei şi marketingului noţiuni teoretice şi aplicaţii practice pentru calculul şi analiza...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-4136-9
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Volumul oferă profesioniştilor din domeniul sociologiei şi marketingului noţiuni teoretice şi aplicaţii practice pentru calculul şi analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studenţii şi profesorii de la facultăţile de sociologie, marketing şi administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii şi cercetătorii găsesc aici informaţii necesare cu privire la crearea şi gestionarea bazelor de date, curăţarea şi validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonrăspunsurilor. Pe lângă prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exerciţii de verificare şi consolidare a cunoştinţelor, precum şi exemple de analize pentru cei care nu doresc să memoreze formule, ci să înţeleagă cum pot face o astfel de analiză pe baza propriilor date utilizând SPSS.

Autor: Marian Vasile
Data apariției: 2014
Editura: Polirom
Pagini: 208
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
baze de date, variabile, etichetare, validare logică, tabel de contingență, ANOVA, explorarea datelor
Locuri în topurile Cartepedia

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus