Descriere produs
The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.
The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înţelege apariţia tendinţelor în modă, fluxul şi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură şi toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.
Blink (2013) ,
Ce a văzut câinele şi alte aventuri (2013) ,
Excepţionalii (2013) ,
David și Goliat (2014) ,
Urmează cele mai bune zile ale omenirii? (2019) ,
De vorbă cu necunoscuți. Ce ar trebui să știm despre oamenii pe care nu îi cunoaștem (2019) ,
Mafia bombardierelor. Un vis, o ispită și cea mai lungă noapte a celui de-al Doilea Război Mondial (2021) ,
Parteneriatul în afaceri (2013) ,
Studii culturale (2013) ,
Gândirea laterală (ediţia a II-a, Capital) (2013) ,
Detalii produs
Titlu original: The Tipping Point. How little things can make a big difference
ISBN: 978-973-88749-5-4
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 288
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 120g/m
Editura: Publica
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Sociologie
Speciale >> Scriitori canadieni
Opinii editoriale
„O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvențional superb al acestui fenomen atât de puțin înțeles, epidemia socială.”
Daily Telegraph„Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepțional, abundând în tot felul de teorii noi despre știința manipulării.”
Aaron Gell, Tune Aut„Gladwell argumentează cu pasiune și elocvență în favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent concepute și inteligent puse în aplicare, pot declanșa consecințe majore pentru indivizi, organizații și comunități.”
Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review„După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacere și întrevăd acum mai multe oportunități pentru activitățile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucrează în marketing și de către cei ce studiază natura umană.”
Phil Riley, Marketing (UK)„Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginația.”
Jon Garelick, Boston Phoenix„O lectură captivantă pentru cititorul obișnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspirație ca să-și transforme ideile în niște mode populare.”
Publishers Weekly„Pur și simplu fascinantă și nu de puține ori surprinzătoare... e genul de carte cu care îți poți regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, și în plus are potențialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie.”
Scotland on Sunday (UK)„Supoziția care stă la baza cărții lui Gladwell este aceea că mișcări în aparență subtile pot produce rezultate uluitor de ample și rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiștilor politici.”
Timothy Noah, Washington Monthly„Gladwell este inteligent, convingător, bine informat și provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante.”
Observer (UK)