logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 55,75 lei
-7%59,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Psihosociologie aplicată. Publicitatea

Septimiu Chelcea
În stoc
PREȚ: 55,75 lei
-7%59,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
 Cunoștințele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toți cei ce activează în industria publicității și în special pentru...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-5972-2
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

 Cunoștințele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toți cei ce activează în industria publicității și în special pentru redactorii de reclame. Perspectivă psihosociologica ajută la depășirea viziunii simpliste a comunicării liniare și a plasării consumatorilor într-un vid social, că și cum aceștia ar acționa independent de contextul care influențează receptarea mesajului publicitar. Fie că sunt texte în presa scrisă, spoturi pentru radio sau televiziune ori afișaj stradal, reclamele trebuie să țină cont de specificul publicului căruia i se adresează. Volumul le oferă studenților și specialiștilor în științele socioumaniste și în științele comunicării numeroase idei și analize ce aprofundează cunoașterea privind relațiile interpersonale în societate și influența socială prin mass-media și publicitate: de la trucuri menite să atragă atenția potențialilor consumatori, pînă la aspectele psihosociologice esențiale în conceperea reclamelor, precum cultura locală, sexul, vârsta, religia și clasa socială, sau situațiile în care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.  

Cuprins extins:
Funcțiile publicității • Societate
cultură și publicitate • Comunicarea – fundament al publicității • Premisele psihosociologice ale publicității • Simțurile – ferestre spre interior și spre exterior • Percepție
societate
cultură • Iluziile și potențialul lor publicitar • Atitudinile și schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului în publicitate • Umorul în publicitate – acceptarea vs respingerea lui
Data apariției: aprilie 2016
Editura: Polirom
Pagini: 560
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
reclame, publicitate, consumatori, mass-media, reclame, societate, comunicare
  • Septimiu Chelcea - Autor
    Septimiu Chelcea (n. 1940) este profesor onorific la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Preda cursurile de Psihologie sociala, Sociologia opiniei publice si Psihosociologia publicitatii. A absolvit in 1967 Facultatea de Filosofie (Sectia Psihologie) din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1974 a primit titlul stiintific de doctor in filosofie, specialitatea sociologie. Academia Romana i-a decernat Premiul „P.S....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus