logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată

Mary Anne Casey, Richard A. Krueger
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-681-920-5
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.

Cuprins extins:
O vedere de ansamblu a focus grupurilor
Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup
Elaborarea unui demers interogativ
Participantii la un focus grup
Abilitatile de moderare
Analizarea rezultatelor focus grupurilor
Rapoartele
Abordarile cercetarii prin metoda focus grup
Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu
Variante ale focus grupurilor
Autor: Mary Anne Casey, Richard A. Krueger
Traducător: Cristina Popa
Data apariției: 2005
Editura: Polirom
Titlu original: Focus Groups. A Practical Guide for Applied Research
Pagini: 256
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
sociologie, psihologie, cercetare, opinie publică, planificare, elaborare, moderare
  • Richard A. Krueger
    Autor
    Mary Anne Casey - Autor
    Dr. Mary Anne Casey este consultant pentru agentiile guvernamentale si organizatii nonprofit. Ajuta la planificarea si organizarea interviurilor individuale si de grup, ca modalitate de a le da ascultare angajatilor si clientilor. Informatiile sint folosite, de obicei, pentru a planifica si a evalua programele. A lucrat anterior la Fundatia Kellogg, la Universitatea din Minnesota si pentru statul Minnesota.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Mary Anne Casey
    Autor
    Cristina Popa
    Traducător
    Richard A. Krueger - Autor
    Dr. Richard A. Krueger este profesor si conducator de evaluari la Universitatea din Minnesota. Preda metodele de cercetare calitativa si de evaluare a programelor, fiind si conducatorul de evaluari al departamentului pentru servicii auxiliare „Extension Services” al Universitatii. Desi a studiat metodele cantitative, a fost atras de cercetarea calitativa. In ultimii douazeci de ani s-a informat, a acumulat experienta practica si a predat despre...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Richard A. Krueger
    Autor
    Cristina Popa - Traducător
    Cristina Popa, doctor în Filologie, profesor la Colegiul German „Goethe”. Este autoare de manuale şi auxiliare şcolare dintre care: Modele de analiză a textului literar, Poetica romanului. Antologie.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

PPA News
"Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” 
Nursing Times
"Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus