Descriere produs
Pornind de la o diversitate de teorii din domeniul științelor sociale și psihologice, Manuel Castells își construiește remarcabila analiză a societății în rețea examinând în ce fel de relații de putere de toate tipurile au fost profund modificate de noul mediu al comunicării și, mai ales, de ceea ce el numește auto-comunicare de masă.
Castells ne prezintă o cercetare originală a proceselor politice și a mișcărilor sociale, iar pe baza studiilor sale de caz ne propune o nouă teorie a puterii în era informațională bazată pe managementul rețelelor de comunicare. Nu lipsesc trimiteri la evenimente și realități ale lumii contemporane, precum Primăvara Arabă, mișcările sociale împotrivă austerității, site-urile de rețele sociale, Wikileaks și cultura autonomiei.
• Un studiu de referinţă în domeniul comunicării, inclus în toate bibliografiile de specialitate din întreaga lume.
• O analiză remarcabilă, cu exemplificări pertinente şi extrem de actuale, a erei digitale, a societăţii în reţea şi a relaţiilor de putere.
• O lucrare absolut indispensabilă pentru specialiştii din domeniul comunicării, studenţi, profesori universitari şi practicieni.
• Prima traducere în limba română a unei lucrări semnate de Manuel Castells, cel mai citat specialist în domeniul comunicării pe plan mondial.
Teroare şi liberalism (2013) ,
În ce merde te bagă dragostea (2013) ,
Oamenii lui Animal (2013) ,
Tamerlan trebuie să moară (2013) ,
Ecaterina cea Mare & Potemkin (2016) ,
Parentajul pornește din interior. Cum să creștem copii puternici, sădindu-le încrederea în sine (2019) ,
Cartea pe care v‑ați fi dorit să o citească părinții voștri (2020) ,
Surorile din Rezistență (2021) ,
Coco la Ritz (2022) ,
Compatrioții (2022) ,
Detalii produs
Titlu original: Communication Power
ISBN: 978-973-7115-21-8
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 608
Limbă: Română
Dimensiuni: 15,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Loc în topurile Cartepedia
Opinii editoriale
„Manuel Castells este cel mai important și influent teoretician și analist al comunicării moderne și al erei rețelelor. Este un Marshall Mcluhan al timpurilor noastre.”
John Lloyd, Financial Times