logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Sociologia comunicării şi a spaţiului public

Camelia Beciu
Colecții/Serii: Collegium
O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1807-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.

Cuprins extins:
Comunicarea: notiuni si modele
Discurs si comunicare
Comunicarea si spatiul public
Mass-media si „noul spatiu public”
Cum analizam spatiul public?
Mass-media. public si societate
Noile tehnologii de informare si comunicare
Televiziune si societate
Analiza discursului televizual
Comunicarea politica
E-politica si cetatenia activa
Data apariției: 2011
Editura: Polirom
Pagini: 304
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
sociologie, comunicare, discurs, spaţiul public, mass-media, tehnologii de informare, comunicarea politică, cetăţenia activă
  • Camelia Beciu - Autor
    Camelia Beciu este profesor la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA), Bucuresti, si cercetator la Institutul de Sociologie al Academiei Romane. Sociologia comunicarii si a spatiului public, analiza de discurs si comunicarea politica sint domeniile sale de cercetare curente. Este autoarea volumelor Politica discursiva. Practici politice intr-o campanie electorala (Polirom, 2000), Comunicarea politica (2002) si Comunicare si discurs mediatic....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus