logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Stoc furnizor
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 19.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Înțelepciunea mulțimilor

James Surowiecki
Stoc furnizor
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 19.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
În această fascinantă carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker explorează o idee aparent simplă: un grup...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-68-5
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În această fascinantă carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker explorează o idee aparent simplă: un grup numeros de oameni este mai inteligent decât o minoritate de elită, indiferent de nivelul lor de expertiză – sunt mai abili în a rezolva probleme, a susține inovații, a lua decizii înțelepte și chiar a prezice viitorul.

Dovedind o vastă erudiție și o scriitură deosebit de clară, Surowiecki analizează o multitudine de domenii, precum cultura populară, psihologia, biologia, economia comportamentală, inteligența artificială, istoria militară și politica, cu scopul de a evidenția influențele pe care această idee simplă le exercită asupra vieţii cotidiene, alegerii conducătorilor, modului în care funcționează marile companii și a felului în care ne raportăm la lumea înconjurătoare.

Autor: James Surowiecki
Traducător: Irina Henegar, Monica Mitarcă
Data apariției: mai 2011
Editura: Publica
Titlu original: The Wisdom of Crowds
Pagini: 408
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunitate, elită, decizii, organizare
  • James Surowiecki - Autor
    James Surowiecki este editorialist la The New Yorker, unde este responsabil de popularul supliment de business al acestei publicaţii, The Financial Page. Scrierile sale au fost publicate în reviste de prestigiu precum The New York Times, The Wall Street Journal, Artforum, Wired și Slate.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Financial Times
"Surowiecki are o capacitate rară de a îmbina gândirea riguroasă cu exemple incitante. Înțelepciunea mulțimilor abundă în idei amuzante care ne fac să ne simțim mai elevaţi."
New York Times Book Review
"Autorul are un talent remarcabil pentru a transpune cele mai dificile lucrări academice într-o proză clară și originală."
Kenneth Arrow, laureat al Premiului Nobel pentru economie în anul 1972
"Ideea că media opiniilor este adesea mai corectă decât a majorității persoanelor din respectivul grup a început să câștige teren. Aveți în față o analiză deosebit de interesantă a acestei probleme în care se discută atât limitele, cât și avantajele modelului de organizare autonomă."
Time Out New York
"Stilul clar și exemplele bine alese transpun teorii matematice și sociologice complicate într-un discurs accesibil tuturor... ideile cu privire la modul în care înțelepciunea mulțimilor a conturat lumea în care trăim îi vor încânta pe pasionații de subiecte incitante – și vor face un investitor mai rațional (sau un antrenor mai abil) din orice persoană care își însușește concluziile sale."
Malcolm Gladwell, autorul cărţilor Excepţionalii, Blink şi The Tipping Point
"Uluitoare... Una dintre acele cărți care-ți schimbă radical perspectiva asupra lumii. Este o poveste de aventuri, un manifest și cea mai strălucită carte despre afaceri, societate și viața de zi cu zi pe care am citit-o până acum."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus