logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,7 lei
-7%35,16 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Mitul contraculturii. Rebelii, consumul şi capitalismul

Andrew Potter, Joseph Health
În stoc
PREȚ: 32,7 lei
-7%35,16 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
În anii `60, tinerii generației hippie au lansat o amplă revoltă împotrivasocietății capitaliste moderne. Au denunțat...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-290-3
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În anii `60, tinerii generației hippie au lansat o amplă revoltă împotrivasocietății capitaliste moderne. Au denunțat consumul, materialismul, războiul, conformismul și au încercat să facă primii pași spre o societate pașnică bazată pe libertate și iubire. Deși scopurile lor inițiale s-au schimbat în timp, viziunea unei lumi în afara consumului care înrobește omul și natura a devenit parte integrantă a mișcării antiglobalizare și a angajamentelor ecologiste.

Însă contracultura a sfârșit prin a impulsiona consumul. Cum s-a întâmplat asta? Pornind de la Hobbes, Freud și Marx, valorificând apoi sugestiile unor teoreticieni precum Thorstein Veblen, Pierre Bourdieu și Thomas Frank, autorii reconstruiesc ideea de contracultură și arată partea de vină a unei mișcări care, mereu, a dat vina pe ceilalți.

Autor: Andrew Potter, Joseph Health
Traducător: Bedros Horasangian, Dan Flonta
Data apariției: 2011
Editura: Comunicare.ro
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
hippie, cultură populară, Che Guevara, consum, societate de consum, capitalism, materialism, război, libertate, ecologie, Freud, Marx, Bourdieu

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus