logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,5 lei
-7%34,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Psihologia manipulării şi a supunerii

Nicolas Gueguen
În stoc
PREȚ: 32,5 lei
-7%34,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Supunerea fata de o autoritate este un comportament uman general, rezultind din statutul de fiinta sociala al omului. Adesea acest comportament se...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0540-8
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Supunerea fata de o autoritate este un comportament uman general, rezultind din statutul de fiinta sociala al omului. Adesea acest comportament se afla la originea incercarilor de manipulare. Sinteza a bogatei literaturi consacrate subiectului in ultimele decenii, volumul prezinta tehnicile de influentare a comportamentului, in sens pozitiv sau negativ. Lectura lui ne ajuta sa intelegem cum se exercita influenta si manipularea in viata de zi cu zi si sa le dejucam eficacitatea prin cunoasterea mecanismelor psihologice la care ele apeleaza.

Cuprins extins:
De ce ne supunem? Analiza determinantilor supunerii
Supunerea cotidiana fata de autoritate si efectul simbolurilor autoritatii asupra comportamentului nostru
Supunerea liber consimtita: cum facem lucruri pe care le-am fi refuzat in mod spontan
„Piciorul in usa”: odata intrat in joc...
„Usa in nas”: cine nu poate cel mai mult poate cel mai putin
Angajamentul: „Daca faci asta
o vei face din nou”
Supunerea prin inductie semantica: puterea cuvintelor. a frazelor si a promisiunilor
Influentarea nonverbala
Autor: Nicolas Gueguen
Traducător: Marius Roman
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: Psychologie de la manipulation et de la soumission
Pagini: 304
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologie socială, autoritate, influenţarea comportamentului, manipulare, mecanisme psihologice, influenţarea nonverbală
  • Nicolas Gueguen - Autor
    Nicolas Gueguen este inginer IT, doctor in psihologie cognitiva, profesor-cercetator la Facultatea de Psihologie Sociala si Cognitiva a Universitatii Bretagne-Sud si director al laboratorului de cercetare LESTIC. La Editura Polirom i‑au fost traduse lucrarile Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul (2006) si Psihologia manipularii si a supunerii (2007).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

9 martie 2007, Radio Romania Cultural - Victor Popescu
"Psihologia manipularii si a supunerii nu este deloc tipul de carte cu sfaturi simple despre cum sa sa-l pacalesti pe celalalt cind vrei sa-i vinzi un produs sau cum sa-l convingi de adevarul spuselor tale. Din contra, volumul reuseste sa fie accesibil, dar si bine sustinut pe partea stiintifica, fiind presarat cu o sumedenie de experimentele de genul celui pe care tocmai l-am amintit. De ce ne supunem asa de lesne comenzilor care ne cer sa chinuim un om?, s-ar putea intreba plecind tot de la experimentul lui Milgram. Mai intii pentru ca preferam sa aruncam responsabilitatea asupra celui in fata caruia ne supunem, trecind astfel in «starea de agent», cum o numesc psihologii. Astfel poate fi explicat si Holocaustul, in care o buna parte din aparatul nazist era compus din oameni care intocmeau liste, sapau gropi sau asigurau transportul, traind cu iluzia ca nu poarta nici o vina pentru crimele la care lua parte, explica Nicolas Gueguen. Fireste supunerea e conditionata si de alti factori, cum sint puterea de constringere a autoritatii sau legitimarea acesteia. De exemplu, autorul aminteste importanta uniformei de politist sau a halatului de doctor in a conferi cuiva un plus de credibilitate, dar si de putere. Cartea Psihologia manipularii si a supunerii este un ghid accesibil pentru publicul larg, dar mai ales pentru studentii la psihologie sau comunicare, dar si pentru sociologi sau specialistii in marketing si publicitate."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus