logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenţează comportamentul de consum

Nicolas Gueguen
Colecții/Serii: Cariera. succes. performante
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0439-2
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

Cuprins extins:
Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane. distorsionari si limite in procesarea informatiei
Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei
Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor
Autor: Nicolas Gueguen
Traducător: Marius Roman
Data apariției: 2006
Editura: Polirom
Titlu original: 100 petites expériences en psychologie du consommateur: Pour mieux comprendre comment on vous influence
Pagini: 256
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, succes, organizare, training, management, persuasiune, marketing, client, comportamentul cumpărătorului, manipulare, vânzări, tehnici de influenţare
  • Nicolas Gueguen - Autor
    Nicolas Gueguen este inginer IT, doctor in psihologie cognitiva, profesor-cercetator la Facultatea de Psihologie Sociala si Cognitiva a Universitatii Bretagne-Sud si director al laboratorului de cercetare LESTIC. La Editura Polirom i‑au fost traduse lucrarile Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul (2006) si Psihologia manipularii si a supunerii (2007).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

7 decembrie 2006, Cultura - Victor Popescu
"Despre multe tertipuri ale negotului si despre felul in care marketingul isi insinueaza mesajele in minte si dorinta noastra, veti afla mai multe din cartea Psihologia consumatorului semnata de Nicolas Gueguen, un volum alert si accesibil, cu experimente psihologice care ne invata mai repede si mai intuitiv care sint restorturile care influenteaza comportamentul de consum."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus