logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Atitudinile sociale şi schimbarea lor

Mihaela Boza
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Structurat ca un manual,volumul defineste atitudinile si trece in revista cele mai importante abordari clasice si moderne in studiul acestora. Cele...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1014-3
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Structurat ca un manual,volumul defineste atitudinile si trece in revista cele mai importante abordari clasice si moderne in studiul acestora. Cele noua capitole ofera explicatii detaliate si exemple privind stabilitatea sau maleabilitatea atitudinilor, masurarea lor si principalele modalitati in care pot fi influentate sau modificate.

Atitudinile sociale si schimbarea lor se adreseaza studentilor de la facultatile din domeniul sociouman, precum si profesionistilor interesati de studiul si schimbarea atitudinilor, cum sint cei care lucreaza in domeniul publicitatii si relatiilor publice.

Cuprins extins:
Modele ale conceptualizarii atitudinilor
Masurarea atitudinilor
Natura si cultura ca surse ale formarii atitudinilor
Surse si procese interne ale formarii atitudinilor
Efectele atitudinii asupra atentiei. codarii si expunerii
Atitudini si comportament
Teoria echilibrului cognitiv
Teorii ale schimbarii de atitudine
Rezistenta la schimbare si rezistenta la persuasiune
Autor: Mihaela Boza
Prefaţator: Adrian Neculau
Data apariției: 2010
Editura: Polirom
Pagini: 216
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologie, sociouman, manual, publicitate, relaţii publice, echilibru cognitiv, persuasiune, formarea atitudinilor
  • Adrian Neculau
    Prefaţator
    Mihaela Boza - Autor
    Mihaela Boza este lector universitar doctor la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza” din Iasi. Sustine cursuri de psihologia virstelor si profile atipice de dezvoltare si de psihologie a atitudinilor. A efectuat stagii de specializare la universitati din Franta, Germania si Spania. A publicat articole in reviste de specialitate sau in volume colective pe tema atitudinilor, dar si pe teme de psihologie sociala sau...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Mihaela Boza
    Autor
    Adrian Neculau Adrian Neculau - Prefaţator
    Adrian Neculau (1938-2012) a fost profesor emerit la Universitatea „Al.I. Cuza” din Iasi si a predat cursuri de psihologie sociala, memorie sociala si dinamica grupului. A fondat Laboratorul „Psihologia cimpului social”, care dezvolta...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus