logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 35,83 lei
-7%38,53 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Teoria şi metodologia evaluării

Marin Manolescu
În stoc
PREȚ: 35,83 lei
-7%38,53 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Didactica perfecţionării
“Teoria şi metodologia evaluării” îşi propune să surprindă problematica stabilă a domeniului precum şi tendinţe şi...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-749-952-3
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Teoria şi metodologia evaluării” îşi propune să surprindă problematica stabilă a domeniului precum şi tendinţe şi configuraţii previzibile, integrate într o perspectiva generală sau un model capabil sa fixeze sensul achiziţiilor din domeniul evaluării din ultimele decenii, direcţia transformărilor posibile.

Este destinat deopotrivă:
• studenţilor aflaţi în procesul de formare iniţială pentru cariera didactică;
• cadrelor didactice deja formate de la toate nivelurile: profesori care activează în gimnaziu şi liceu, învăţători, educatoare, institutori, profesori pentru învăţământul primar şi preşcolar etc, care îşi continuă pregătirea prin diverse forme de perfecţionare: definitivat, grade didactice etc.
Lucrarea aduce în prim plan abordări recente din domeniul evaluării educaţionale, din perspective diferite: conceptuală, procesuală, structurală, ca finalitate etc.
De asemenea îşi propune să prezinte problematica specifică acestei discipline pedagogice, dar în acelaşi timp are ca obiectiv declarat explicarea evoluţiilor şi tendinţelor de modernizare a evaluării şcolare, delimitări terminologice şi evoluţii semantice.
Acestea sunt fundamentate pe achiziţiile recente din domeniul psihologiei, sociologiei, informaticii, teoriei comunicării etc. care îşi pun puternic amprenta asupra teoriei şi practicii educaţionale.
Provocarea specială pe care o lansează “Teoria şi metodologia evaluării” o reprezintă însă abordarea evaluării şcolare din perspectiva competenţelor, în consens cu tendinţa generală de promovare a “pedagogiei competenţelor”. la care suntem martori sau la care participăm deja. În acelaşi timp am încercat să dăm lucrării un caracter practic aplicativ. Capitolul “Demersuri aplicative” oferă exemplificări, ilustrări, comentarii şi sugestii, instrumente, metode care pot inspira studenţii şi cadrele didactice în demersurile lor evaluative. “Aplicaţiile şi temele de reflecţie” de la sfârşitul fiecărui capitol pot stimula idei, demersuri autoreflexive, căutarea de soluţii la problemele propuse.
Autor: Marin Manolescu
Data apariției: 2010
Editura: Universitară
Pagini: 330
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
pedagogie, didactică, tendinţe, configuraţii, perspectivă, model, competenţe

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus