TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori TR-JOH-NVVGPP-14-N-001
Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori
Vezi
galerie

Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori

de John Hattie

Titlu apărut în colecția Educație și formare la Trei

Id: #238887

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetări, incluzând 250 de mi¬lioane de elevi, Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori identifică, pe baze riguros ştiinţifice, care sunt cei mai eficienţi factori din procesul de predare-învăţare. Într-o lume preocupată de aspectele conjuncturale ale activităţii didactice (politici educaţionale, management şcolar etc.), John Hattie se întoarce la „viaţa de zi cu zi" a profesorilor şi elevilor. Axată pe procesele specifice lecţiei şi interacţiunilor profesor–elev, cartea oferă criterii clare şi obiective pentru orice educator care doreşte să aleagă cele mai bune căi de optimizare a învăţării.
Volumul se concentrează asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importanţei clarificării la clasă a criteriilor de reuşită şi a progresului individual al elevului şi asupra felului în care evaluarea continuă poate motiva atât profesorul, cât şi elevii. Educatorii şi cercetătorii din domeniul pedagogiei vor găsi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum şi studii de caz şi liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.

extinde
 

Detalii produs

Autor: John Hattie

Traducător: Cristina Dumitru

Data apariției: noiembrie 2014

Titlu original: Visible Learning for Teachers: Maximizing Impact on Learning

ISBN: 978-606-719-058-8

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 416

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Trei

 

Opinii editoriale

"După încercări mai mult sau mai puţin reuşite de reforme structurale şi sistemice în educaţie, avem nevoie de o revoluţie a învăţării. Cartea lui Hattie le oferă pro¬fesorilor şansa extraordinară de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o trans¬formare profundă a învăţării, aducând acest proces în zona «vizibilă» şi făcându-l plăcut şi autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct şi substanţial la o Românie educată..."

Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colecţiei „Educaţie şi formare", decanul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti