logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,93 lei
-15%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori

John Hattie
În stoc
PREȚ: 31,93 lei
-15%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Educație și fomare
Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetări, incluzând 250 de mi¬lioane de elevi, Învăţarea vizibilă. Ghid pentru...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-719-058-8
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetări, incluzând 250 de mi¬lioane de elevi, Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori identifică, pe baze riguros ştiinţifice, care sunt cei mai eficienţi factori din procesul de predare-învăţare. Într-o lume preocupată de aspectele conjuncturale ale activităţii didactice (politici educaţionale, management şcolar etc.), John Hattie se întoarce la „viaţa de zi cu zi" a profesorilor şi elevilor. Axată pe procesele specifice lecţiei şi interacţiunilor profesor–elev, cartea oferă criterii clare şi obiective pentru orice educator care doreşte să aleagă cele mai bune căi de optimizare a învăţării.
Volumul se concentrează asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importanţei clarificării la clasă a criteriilor de reuşită şi a progresului individual al elevului şi asupra felului în care evaluarea continuă poate motiva atât profesorul, cât şi elevii. Educatorii şi cercetătorii din domeniul pedagogiei vor găsi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum şi studii de caz şi liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.

Cuprins extins:
Cuprins:
Prefață
Mulțumiri
Capitolul 1. Școli „dotate cu învățare vizibilă"

Partea I. Sursa ideilor şi rolul profesorilor
Capitolul 2. Sursa ideilor
Capitolul 3. Profesorii, principalii agenţi ai procesului didactic

Partea a II‑a. Lecţiile
Capitolul 4. Pregătirea lecţiei
Capitolul 5. Începutul lecţiei
Capitolul 6. Desfăşurarea lecţiei: învăţarea
Capitolul 7. Desfăşurarea lecţiei: importanţa feedbackului
Capitolul 8. Încheierea lecției

Partea a III‑a. Structurile mentale
Capitolul 9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor și sistemelor ș colare

Bibliografie
Autor: John Hattie
Traducător: Cristina Dumitru
Data apariției: noiembrie 2014
Editura: Trei
Titlu original: Visible Learning for Teachers: Maximizing Impact on Learning
Pagini: 416
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
pedagogie, didactică, metodică, formare, profesori, educaţie, lecţie, interacţiune, învăţare, optimizare
Locuri în topurile Cartepedia

Opinii Editoriale

Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colecţiei „Educaţie şi formare", decanul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti
"După încercări mai mult sau mai puţin reuşite de reforme structurale şi sistemice în educaţie, avem nevoie de o revoluţie a învăţării. Cartea lui Hattie le oferă pro¬fesorilor şansa extraordinară de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o trans¬formare profundă a învăţării, aducând acest proces în zona «vizibilă» şi făcându-l plăcut şi autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct şi substanţial la o Românie educată..."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus