logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Didactica. Fundamente şi dezvoltări cognitiviste

Florin Frumos
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Științele educației
Cercetarile recente din domeniul stiintelor cognitive, in special din psihologia cognitiva, creeaza premisele unor restructurari semnificative ale...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1242-0
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cercetarile recente din domeniul stiintelor cognitive, in special din psihologia cognitiva, creeaza premisele unor restructurari semnificative ale conceptiilor pedagogice privind modul in care se produce invatarea. Lucrarea ofera o analiza din perspectiva cognitivista a didacticii generale, abordind teoriile invatarii vehiculate de literatura psihologica si pedagogica. Prezentarea acestora in maniera istorica si comparativa, sintetizarea paradigmelor educative pe care le genereaza contribuie la conturarea cadrului de dezvoltare teoretica a noii didactici de factura cognitivista. Profesorii vor gasi in volum indrumari atit de ordin stiintific, vizind cu precadere teoriile invatarii, cit si de ordin metodic.

Cuprins extins:
Teoriile invatarii si incidenta lor asupra restructurarii didacticii
Orientarile majore in psihologia invatarii si in educatie in secolul XX: behaviorismul. constructivismul. socioconstructivismul si teoriile cognitiviste
Modificabilitatea inteligentei si procesualitatea educatiei
Controverse asupra ideii de modificare a inteligentei
Teorii psihologice partizane ale modificabilitatii inteligentei
Modificabilitatea inteligentei si educatia cognitiva
Finalitatile educatiei in vizi-unea psihologiei cognitive
Continutul invatamintului in viziune cognitivista
Metodologia instruirii in perspectiva cognitivista
Principiile didactice – o analiza cognitivista
Regindirea strategiilor de evaluare sub influenta achizitiilor psihologiei cognitive
Autor: Florin Frumos
Traducător: Constantin Cucoş
Data apariției: 2008
Editura: Polirom
Pagini: 216
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
pedagogie, ştiinţe cognitive, teoria învăţarii, didactică, inteligenţă, educaţie, socioconstructivism
  • Constantin Cucoş
    Traducător
    Florin Frumos - Autor
    Florin Frumos, lector doctor la Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza”, Iasi. Domenii de competenta: pedagogia generala, didactica, psihologia educatiei, psihopedagogia speciala, psihologia cognitiva, didactica universitara, cercetarea pedagogica. A urmat stagii de documentare pentru realizarea lucrarii de doctorat la Institutul de Psihologie Henri Pieron,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Florin Frumos
    Autor
    Constantin Cucoş - Traducător
    Constantin Cucoş, doctor în ştiinţele educaţiei, profesor universitar şi director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi. A efectuat stagii de cercetare şi documentare la Biroul Internaţional al Educaţiei – UNESCO, Geneva (1991), Universitatea „Aristotel” din Salonic (1993), Universitatea Lille I (1995), Universitatea din Bologna (1996), Universitatea din...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus