logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 68,82 lei
-7%74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Intervenții cognitiv-comportamentale în educație

Rosemary B. Mennuti, Arthur Freeman, Ray W. Christner
În stoc
PREȚ: 68,82 lei
-7%74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Aceasta este o lucrare de referință pentru profesioniștii din domeniul educației, pentru clinicieni și pentru studenții din domeniu. Ea...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8244-95-2
Dimensiuni: 16,5x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Aceasta este o lucrare de referință pentru profesioniștii din domeniul educației, pentru clinicieni și pentru studenții din domeniu. Ea demonstrează că modelul cognitiv-comportamental este ideal în intervenţiile din mediul şcolar, pentru că răspunde nevoii instituțiilor de învățământ de a beneficia de servicii de sănătate mintală flexibile și de scurtă durată. Modelul cognitiv-comportamental permite desfășurarea în același timp a intervențiilor care se centrează pe factori situaționali, cognitivi, comportamentali, afectivi și sociali, inerenți în multe probleme întâlnite la tineri. 
Scrisă de profesioniști vizionari, ale căror texte exprimă tendințele actuale în intervențiile cognitiv-comportamentale aplicate în mediul școlar, această carte prezintă intervenții fundamentate științific pentru cele mai frecvente dificultăţi cu care se confruntă tinerii de vârstă școlară.

Autor: Rosemary B. Mennuti, Arthur Freeman, Ray W. Christner
Data apariției: aprilie 2016
Editura: ASCR
Pagini: 672
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
educației, învățământ, comportament, dificultăţi, tineri, probleme, agresivitate, intimidare, anxietate, depresie, dizabilităţi
  • Rosemary B. Mennuti - Autor
    Rosemary B. Mennuti, doctor în științe ale educației, psiholog școlar cu atestare recunoscută la nivel național, este coordonatorul programelor de psihologie școlară din cadrul Departamentului de Psihologie al Philadelphia College of Osteopathic Medicine. Ray W. Christner, doctor în psihologie, psiholog școlar cu atestare recunoscută la nivel național, este președinte și director al companiei Cognitive Health Solutions, din Hanover,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus