logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 36,85 lei
-15%43,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Elevii problemă. Traumă şi eşec şcolar

Regalena Melrose
În stoc
PREȚ: 36,85 lei
-15%43,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Zi de zi, elevii sunt expuşi la violenţă şi traumă - la şcoală sau acasă, la joacă sau în timpul unei spitalizări. Aceste experienţe...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-707-725-7
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Zi de zi, elevii sunt expuşi la violenţă şi traumă - la şcoală sau acasă, la joacă sau în timpul unei spitalizări. Aceste experienţe pot schimba uşor firea elevilor, în urma stresului posttraumatic. Numai că, de multe ori, simptomele acestei tulburări sunt etichetate greşit, ca hiperactivitate, depresie, tulburare bipolară sau de dezvoltare. Plecând de la o bogată experienţă în psihologia clinică şi şcolară, Regalena Melrose atrage atenţia psihologilor, medicilor şi profesorilor că în spatele reacţiilor neaşteptate ale „elevilor-problemă" se află adesea o traumă neidentificată.
Prezentând succint ultimele cercetări din neuroştiinţe referitoare la modul în care trauma afectează creierul şi comportamentul şi atenţionând asupra riscului unui tratament farmacologic pripit, autoarea oferă criterii clare pentru diagnosticul corect al stresului posttraumatic, relatează o serie de cazuri relevante din propria-i experienţă de clinician şi oferă proceduri terapeutice specifice de „prim ajutor psihofiziologic" şi de „terapie de autoreglare", uşor de aplicat la clasă ori în cabinetul şcolar.

„Cercetările din ultimii ani au arătat cât se poate de limpede în ce fel trauma afectează creierul, influenţând în cele din urmă învăţarea şi comportamentul. Pentru nişte educatori şi psihologi care vor să fie cu adevărat eficienţi, trebuie să ne punem la curent cu aceste noi descoperiri, pentru a şti în ce fel putem lucra cât mai bine cu elevii noştri dificili."
Regalena Melrose

Cuprins extins:
Cuprins
Prefaţă
Mulţumiri
...
PARTEA I
Neînţeleşi
1. Bariere în calea învăţării
2. Traumatizat şi neînţeles
3. Umplerea golurilor

PARTEA a II-a
Trauma şi creierul
4. Trauma
5. Trauma şi creierul

PARTEA a III-a
Instrumente pentru momentele agitate
6. Accesarea resurselor — ce pot face şcolile pentru a-i ajuta eficient pe elevii traumatizaţi
7. Instrumentele pentru încurajarea atitudinii tolerante
8. Înţelegerea şi ajutarea elevilor cu tulburări emoţionale
9. Terapia de autoreglare

PARTEA a IV-a
Prevenirea traumatizării
10. Intervenţii în situaţii de criză: o privire critică
11. În primul rând, nu vătăma: acordarea de prim ajutor psihofiziologic
12. Cuvânt de încheiere: implicaţiile pentru viitorul educaţiei

Apendice A: Diagnostice IDEA
Apendice B: Surse de informare
Bibliografie
Autor: Regalena Melrose
Traducător: Carmen Corina Gugu, Victor Popescu
Data apariției: 2013
Editura: Trei
Titlu original: Why Students Underachieve. What Educators and Parents Can Do about It
Pagini: 400
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
educaţie, pedagogie, psihologie, hiperactivitate, psihologie clinică, traumă, mediu şcolar, terapie
  • Regalena Melrose - Autor
    Regalena Melrose este psiholog şcolar şi clinician, creator al tehnicii „Brain Charge" de conştientizare senzorială şi de autocontrol, folosită în şcolile din SUA şi Canada. Practică terapia traumei în Long Beach (California) şi este interesată de aplicarea neuroştiinţelor în domeniul educaţional şi în parentaj.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Judith A. McBride, profesor de psihologie educaţională la Universitatea de Stat din California
„Felul în care istoriseşte cazurile elevilor pe care i-a tratat şi manifestările violente în urma traumelor suferite aproape că te face să auzi strigătul de ajutor al acelor copii. Dar Melrose nu se opreşte aici. Ea oferă tehnici naturale şi inovatoare prin care profesorii, pediatrii şi psihologii pot ajuta elevii traumatizaţi să-şi recapete echilibrul şi controlul necesare pentru a funcţiona armonios în relaţia cu mediul lor."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus